Acasa/

/

Branding in universitati

Autor:
Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA
Detalii:
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
5948422022925
Recenzii
5/5

Descriere

Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata timp cat limba engleza si numerosi termeni de specialitate din aceasta limba s-au impus atat in stiintele economice cat si in stiintele comunicarii in intreaga lume.
Pana de curand (pana in urma cu doua- trei decenii), in societatea noastra, termenul de brand a fost utilizat si receptat cu destule dificultati si ezitari, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales in cazul unor persoane care sunt prea putin familiarizati cu domeniul economic sau cu cel al comunicarii. Chiar si acum acest termen este utilizat cu numeroase acceptiuni, dintre care unele gresite sau, cel putin, incomplete.
De aceea, consideram ca mai este nevoie de efort indreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cat se poate, un continut semantic standardizat, care sa permita utilizarea si receptarea lor corecta de catre majoritatea vorbitorilor de limba romana.

Branding in universitati
de

Ar putea să îți placă și…

  • Istoria bancilor urbane din Oltenia in date, statistici si corespondenta (1880-1948) - Georgeta Ghionea - CETATEA DE SCAUN

    Istoria bancilor urbane din Oltenia in date, statistici si corespondenta (1880-1948)

    De

    Editura

    Lucrarea “Istoria bancilor urbane din Oltenia in date statistici si corespondenta (1880-1948)” este interesanta, incitanta in mediul istoriografic, oportuna si onesta intr-un prezent social-politic in care rolul bancilor in economia de piata are un impact…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica - Anjum Hoda - RAO

    Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica

    De

    Editura

    O teorie oportuna si provocatoare care isi propune sa demaste cauza principala a crizelor financiare recurente din ultimii douazeci de ani. Explicatia oficiala si larg acceptata a crizei economice globale din 2007-2009 sustine ca bancile…

    Pret:

    35
    26.25 LEI
  • Reinventeaza-te ca lider- John C. Maxwell - AMALTEA

    Reinventeaza-te ca lider- John C. Maxwell

    De

    Editura

    Reinventeaza-te ca lider! 11 schimbari esentiale pe care orice lider trebuie sa le faca John C. Maxwell, considerat pe buna dreptate cel mai influent specialist in leadership din intreaga lume, ne propune o carte care…

    Pret:

    42 LEI
  • Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19 - Bogdan Hrib - TRITONIC

    Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19

    De

    Editura

    Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, ingrijorari, tendinte, noi modele de afaceri este o carte despre carti, ce scoate in evidenta rolul complex pe care cartile le au in…

    Pret:

    57 LEI
  • Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace - Stephen R. Covey - ALL

    Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace

    De

    Editura

    Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace. Lectii importante pentru schimbarea personala Cu peste 15 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace este cea mai importanta carte a secolului XXI…

    Pret:

    99.9
    89.91 LEI
  • Sa-l intelegem pe Michael Porter - Joan Magretta - BMI

    Sa-l intelegem pe Michael Porter

    De

    Editura

    Pret:

    40 LEI
  • Ghidul redactarii in relatii publice - Merry Aronson, Don Spetner - AMSTA PUBLISHING

    Ghidul redactarii in relatii publice

    De

    Editura

    Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Organizatia reinventata - Frederic Laloux - VELLANT

    Organizatia reinventata

    De

    Editura

    Organizatia reinventata. Un ghid pentru crearea organizatiilor inspirate de stadiul urmator al constiintei umane Organizatia reinventata, tradusa in 18 tari, este considerata cea mai influenta carte de business a deceniului. Descrisa ca ,,inovatoare”, ,,vizionara” si…

    Pret:

    49 LEI
  • Managementul resurselor umane. Noi abordari - Momar Sokhna Diop - C.H. BECK

    Managementul resurselor umane. Noi abordari

    De

    Editura

    Managementul resurselor umane constituie un santier vast explorat insuficient. Managerii se multumesc inca prea adesea sa se limiteze la stricta administrare a personalului: gestiunea platilor, a absentelor, a concediilor, a pensionarilor si a mobilitatii. Cu…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Einstein si arta de a naviga - Anne de Graaf, Klaas Kunst - BMI

    Einstein si arta de a naviga

    De

    Editura

    Einstein si arta de a naviga. O explorare a leadershipului modern Un om privea odata, la un fluture care incerca din r asputeri sa se elibereze din cocon, ca sa p atrunda in lume cu…

    Pret:

    45 LEI
  • Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Trecerea la oceanul albastru

    De

    Editura

    Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…

    Pret:

    49 LEI
  • Leadership post-pandemic - Mihaela Munteanu - LITERPRESS

    Leadership post-pandemic

    De

    Editura

    Leadership post-pandemic. O perspectiva mai aproape de realitate: un leadership despre oameni si nevoile generatiei actuale O epoca in care ne-am descoperit limitele organizationale, comunitare si umane va avea mereu nevoie de analiza, evaluare si…

    Pret:

    47.25 LEI