Acasa/

/

Branding in universitati

Autor:
Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA
Detalii:
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
5948422022925
Recenzii
5/5

Descriere

Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata timp cat limba engleza si numerosi termeni de specialitate din aceasta limba s-au impus atat in stiintele economice cat si in stiintele comunicarii in intreaga lume.
Pana de curand (pana in urma cu doua- trei decenii), in societatea noastra, termenul de brand a fost utilizat si receptat cu destule dificultati si ezitari, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales in cazul unor persoane care sunt prea putin familiarizati cu domeniul economic sau cu cel al comunicarii. Chiar si acum acest termen este utilizat cu numeroase acceptiuni, dintre care unele gresite sau, cel putin, incomplete.
De aceea, consideram ca mai este nevoie de efort indreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cat se poate, un continut semantic standardizat, care sa permita utilizarea si receptarea lor corecta de catre majoritatea vorbitorilor de limba romana.

Branding in universitati
de

Ar putea să îți placă și…

  • Create Your Success - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Create Your Success

    De

    Editura

    Create Your Success: 10 Steps to Achieving Any Goal. Practical Guide and Workbook This practical guide is intended to bring clarity and empowerment as well as to help you uncover any hidden blocks so that…

    Pret:

    25 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor - Cosmin Baiu - EVRIKA

    Analiza financiara pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza nu numai specialistilor in economie, ci tuturor celor interesati sa inteleaga filosofia din spatele analizei financiare. Scrisa intr-un limbaj accesibil publicului larg, cartea ofera peste 50 de exemple si studii de…

    Pret:

    44.9
    35.92 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • Planul pentru Romania - Sebastian I. Burduja - LITERA

    Planul pentru Romania

    De

    Editura

    Planul pentru Romania. 7 revolutii intelectuale pentru o tara in care vrem sa ramanem Sebastian I. Burduja este economist si expert in dezvoltare regionala. Secretar de stat in Ministerul Finantelor Publice, vicepresedinte al Partidului National…

    Pret:

    39.9
    29.93 LEI
  • Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    44 LEI
  • Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama - Sander G. Tideman - CURTEA VECHE

    Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

    De

    Editura

    Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders…

    Pret:

    54
    51.3 LEI
  • Economie. Concepte, formule, probleme, rezolvari

    De

    Editura

    Economia, ca disciplina de studiu in liceu si facultate, are un caracter teoretic-aplicativ si un anumit grad de dificultate in intelegerea fenomenelor si proceselor economice, a conexiunilor dintre ele si de aplicare a lor in…

    Pret:

    45 LEI
  • Organizatia reinventata - Frederic Laloux - VELLANT

    Organizatia reinventata

    De

    Editura

    Organizatia reinventata. Un ghid pentru crearea organizatiilor inspirate de stadiul urmator al constiintei umane Organizatia reinventata, tradusa in 18 tari, este considerata cea mai influenta carte de business a deceniului. Descrisa ca ,,inovatoare”, ,,vizionara” si…

    Pret:

    49 LEI
  • Contabilitate bancara. Note de curs - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitate bancara. Note de curs

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza celor care doresc sa inteleaga contabilitatea bancara, celor care au nevoie de o baza pentru a putea deslusi mecanismele unui management bancar performant, dar si celor pentru care contabilitatea este un…

    Pret:

    56
    50.4 LEI
  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E - Andrei Alecu - C.H. BECK

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice - Karolin Helbig, Minette Norman - PILOTBOOKS

    Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    49 LEI
  • Remote. Biroul este optional - Jason Fried, David Heinemeier Hansson - PUBLICA

    Remote. Biroul este optional

    De

    Editura

    Milioane de angajati si mii de companii au descoperit deja placerile si beneficiile muncii la domiciliu. In companii de orice dimensiune, reprezentand, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a inregistrat o crestere constanta an dupa…

    Pret:

    47.2 LEI