Categorii: Uncategorized

Brandul de oras ca vector al brandului de tara

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si – de ce nu?
– de caldura cu care este tratata. Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea.
Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. – Prof.
univ. dr.
Paul Dobrescu

Share

Ulita copilariei

Ulita in intelesul lui Ionel Teodoreanu nu e doar o straduta goala si pustie, ci… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

De-a v-ati ascunselea cu pisicuta si soricelul

Ce naste din pisica soareci mananca... Sigur ca ai mai auzit aceste vorbe, dar asta… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

De-a v-ati ascunselea cu doi catelusi

Stiai ca si catelusii se joaca de-a v-ati ascunselea? Mai, si ce se mai distreaza!… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Capra cu trei iezi. Carte de colorat cu povesti

Capra cu trei iezi. Carte de colorat cu povesti Textele sunt scrise integral cu litere… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Coloram desene mari pentru cei mici: Legume

Coloram desene mari pentru cei mici: Legume Carte de colorat pentru copii bilingva romana-engleza... Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Coloram desene mari pentru cei mici: Animale domestice

Coloram desene mari pentru cei mici: Animale domestice Carte de colorat pentru copii bilingva romana-engleza... Vezi produsul >>

6 zile în urmă