Brandul de oras ca vector al brandului de tara

Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu - TRITONIC
Detalii:
Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de…

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067492873
Recenzii
5/5

Descriere

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si – de ce nu?
– de caldura cu care este tratata. Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea.
Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. – Prof.
univ. dr.
Paul Dobrescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version