Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si – de ce nu?
– de caldura cu care este tratata. Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea.
Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. – Prof.
univ. dr.
Paul Dobrescu
Ulita in intelesul lui Ionel Teodoreanu nu e doar o straduta goala si pustie, ci… Vezi produsul >>
Ce naste din pisica soareci mananca... Sigur ca ai mai auzit aceste vorbe, dar asta… Vezi produsul >>
Stiai ca si catelusii se joaca de-a v-ati ascunselea? Mai, si ce se mai distreaza!… Vezi produsul >>
Capra cu trei iezi. Carte de colorat cu povesti Textele sunt scrise integral cu litere… Vezi produsul >>
Coloram desene mari pentru cei mici: Legume Carte de colorat pentru copii bilingva romana-engleza... Vezi produsul >>
Coloram desene mari pentru cei mici: Animale domestice Carte de colorat pentru copii bilingva romana-engleza... Vezi produsul >>