Acasa/

/

Business Model Generation

Autor:
Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - PUBLICA
Detalii:
Ai in mana un manual pentru vizionari, reformatori si aspiratii care se straduiesc sa sfideze modelele demodate de afaceri si sa proiecteze companiile de maine. Este o carte pentru… Business Model Generation Business Model Generation…
Categorie
Editura
Autor

139

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067222319
Recenzii
5/5

Descriere

Ai in mana un manual pentru vizionari, reformatori si aspiratii care se straduiesc sa sfideze modelele demodate de afaceri si sa proiecteze companiile de maine. Este o carte pentru…
Business Model Generation Business Model Generation este un proiect al editurii Publica, sustinut de EY Romania. Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generatia noastra.
Cu toate acestea, nu sunt pe deplin intelese, chiar daca transforma mediile competitive din industrii. Business Model Generation iti ofera instrumente puternice, simple si testate pentru intelegerea, crearea, reglarea si implementarea modelelor de afaceri.
SCHIMBA MODUL IN CARE PRIVESTI MODELELE DE AFACERI Business Model Generation te va invata tehnici influente si practice de inovatie, folosite in prezent de cele mai importante companii din intreaga lume. Vei afla cum sa intelegi, sa proiectezi si sa implementezi in mod sistematic un nou model de afaceri – sau sa analizezi si sa optimizezi unul vechi.
CREATA IN COLABORARE CU 470 SPECIALISTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI Business Model Generation pune in practica ceea ce promoveaza. A fost scrisa in colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de tari ai tabloului modelului de afaceri si a fost finantata si produsa independent de industria editoriala traditionala.
Dispune de un design foarte bine integrat, care capteaza atentia si care permite o aplicabilitate imediata. CONCEPUTA PENTRU CEI CARE ACTIONEAZA Business Model Generation este pentru cei pregatiti sa renunte la gandirea demodata si sa adopte modele noi, inovatoare si creatoare de valoare: directori, consultanti, antreprenori – si lideri ai tuturor organizatiilor.
Business Model Generation este un manual practic, motivational, pentru oricine depune eforturi sa imbunatateasca un model de afaceri – sau sa creeze unul nou. Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder si Yves Pigneur propune o „harta” a unei organizatii cladite pe noua piloni (printre care segmentele de clienti, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o constructie dinamica, la care lucreaza reprezentanti din mai multe departamente, nu doar directorii executivi.
Este o carte foarte utila celor care aspira sa devina antreprenori, dar si profesionistilor din diverse domenii, care doresc sa afle mai multe despre modelele de afaceri. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova

Business Model Generation
de

Ar putea să îți placă și…

  • Dictionarul localitatilor romascane - Doru Mihaescu - ROVIMED

    Dictionarul localitatilor romascane

    De

    Editura

    Timp de aproape o jumatate de mileniu, cel putin din anul 1507, din vremea lui Bogdan voievod, fiul lui Stefan cel Mare, pana in anul 1968, la inceputurile ,,Epocii de Aur” a Republicii Socialiste Romania,…

    Pret:

    75 LEI
  • Metoda GTD pentru adolescenti - David Allen - ACT SI POLITON

    Metoda GTD pentru adolescenti

    De

    Editura

    Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri / Getting Things Done for Teens: Take…

    Pret:

    49 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz - Willi Pavaloaia, Marius Dumitru Paraschive - ECONOMICA

    Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI
  • Go-giver - Bob Burg, John David Mann - ACT SI POLITON

    Go-giver

    De

    Editura

    Initial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabola intitulata Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alaturi de cateva pagini de notite si scene schitate. Ideea centrala – puterea de a fi…

    Pret:

    49 LEI
  • Statistica in turism 2005 - Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu - ALBASTRA

    Statistica in turism 2005

    De

    Editura

    Recomand aceasta carte, in primul rand, studentilor din invatamantul superior economic, precum si economistilor care sunt interesati in cunoasterea si folosirea corecta, cu discernamant a metodelor statistice, a metodologiilor de elaborare a indicatorilor in statistica…

    Pret:

    32
    30.4 LEI
  • Minidictionar de management 18: Sistemul metodologico-managerial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 18: Sistemul metodologico-managerial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (18) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    14 LEI
  • Drumul catre libertatea financiara - Bodo Schafer - ACT SI POLITON

    Drumul catre libertatea financiara

    De

    Editura

    Drumul catre libertatea financiara / The Road to Financial Freedom de Bodo Schafer este in primul rand o carte de educatie financiara si in al doilea rand un ghid pentru a deveni milionar, sau, cel…

    Pret:

    49 LEI
  • Paradoxul prosperitatii - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    55 LEI
  • Impuls pentru atitudine

    De

    Editura

    SUCCESUL INCEPE DE LA ATITUDINE. O perspectiva cu adevarat pozitiva si rezilienta – genul care nu iti permite sa renunti – cere invatare, autoreflectie si practica din plin. Nu este usor sa ramai pozitiv in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Sistemul de vanzari al IMM - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Sistemul de vanzari al IMM

    De

    Editura

    Pret:

    190.73 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI
  • Povestea tamplarului

    De

    Editura

    Intr-un moment de profunda cumpana in viata profesionala, cand parea ca totul in jurul lui se prabuseste, Michael lesina pe strada si este salvat de un simplu tamplar, cu care in timp ajunge sa colaboreze…

    Pret:

    35
    33.25 LEI