Acasa/

/

Cat costa un magazin online si de ce

Autor:
Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA
Detalii:
Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…
Categorie
Editura
Autor

67

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786066162968
Recenzii
5/5

Descriere

Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.
Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.
Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de: • cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti • 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante • 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment • o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online – un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior • care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic • 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna „O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce.
Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani” – Laura Teposu, fondator Libris.ro Cuprins: 8. Introducere 14.
Ce este un magazin online? 20.
De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai? 42.
Modele de business pentru magazinul tau online 58. Despre platforme si firme in general 62.
Magazine online ieftine 66. Magazin online simplu 70.
Magazin online nivel intermediar 76. Magazin online avansat 84.
Magazin online enterprise 92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme 108.
Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor 120. Cand sa nu-ti faci magazin online 130.
Comert electronic tactic vs strategic 138. Bootstraping 146.
Despre parteneri si asociati in magazinul online 160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online 168.
Despre concurenta 174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi 184.
Specializarea pietei 188. Culoarea banilor 190.
De ce ne e rusine sa facem reclama? 198.
Metoda RFM 202. Nume generic pentru magazinul online 204.
Cum poti reduce rata de refuz a coletelor? 212.
Trecerea afacerii din offline in online 218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi 222.
„Intreaba un prieten” 224. Concluzie 228.
Anexa 1. 6 borcane 234.
Anexa 2. Cu incredere inainte 236.
Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro – acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala. Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania. Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci.
ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania. Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
In prezent scrie pe blogul adrianzamfira.ro si filmeaza pentru canalul de Youtube cu acelasi nume.

Cat costa un magazin online si de ce
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Cultura de organizatie - Iuliana Stan - HUMAN SYNERGISTICS

    Cultura de organizatie

    De

    Editura

    Cultura de organizatie. Primii douazeci de ani Iuliana Stan are o experienta de doua decenii in domeniul culturii organizationale din Romania, fiind recunoscuta pentru contributia sa semnificativa in cercetarea si proomovarea acestui domeniu atat in…

    Pret:

    72 LEI
  • Bazele contabilitatii - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Bazele contabilitatii

    De

    Editura

    Intr-un mediu economic si social in plina transformare, contabilitatea capata o semnificatie aparte pentru toti cei care doresc sa acceada la rationamentul contabilitatii. In lucrare sunt prezentate intr-o maniera didactica principiile teoretice, regulile si practicile…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3 - Jim Rohn - BUSINESS TECH

    7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Principiul lui Peter - Laurence J. Peter, Raymond Hull - ACT SI POLITON

    Principiul lui Peter

    De

    Editura

    In 1969 Laurence J. Peter a creat un fenomen cultural cu nemaipomenitul, mediatizatul, amuzantul sau tratat despre afaceri si viata – Principiul lui Peter (Peter Principle). Cuvintele si teoriile sale sunt la fel de valabile…

    Pret:

    27 LEI
  • Culegere de economie pentru admiterea la Facultatea de Drept Ed.3 - Floriana Pana, Catalina Anton, Mariana Iatagan - PRO UNIVERSITARIA

    Culegere de economie pentru admiterea la Facultatea de Drept Ed.3

    De

    Editura

    Lucrarea de fata vine in intampinarea nevoii candidatilor care se pregatesc pentru examenul de admitere la Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti si nu numai. Autorii propun, rezolva si explica peste 1000 de itemi,…

    Pret:

    65
    58.5 LEI
  • Comert electronic - Ionica Oncioiu, Daniela Joita - THEA

    Comert electronic

    De

    Editura

    Comertul electronic este ferm ancorat in economie si societate la nivel global. S-au dezvoltat noi piete si pietele existente si-au schimbat conditiile de piata si regulile jocului, companiile si consumatorii beneficiind de globalitate, retele si…

    Pret:

    42 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice - Boni Mihaela Straoanu - PRO UNIVERSITARIA

    Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47
    42.3 LEI
  • Tanar si bogat - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • Afacerile simplificate - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Afacerile simplificate

    De

    Editura

    Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing, executie, management, productivitate personala si nu numai Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing,…

    Pret:

    49 LEI
  • Mamutul banilor - Brad Klontz, Edward Horwitz, Ted Klontz - ACT SI POLITON

    Mamutul banilor

    De

    Editura

    Mamutul banilor: Valorifica puterea psihologiei financiare pentru a-ti dezvolta mentalitatea despre bani, pentru a evita disparitia pecuniara si a-ti atinge obiectivele financiare Mamutul banilor: Valorifica puterea psihologiei financiare pentru a-ti dezvolta mentalitatea despre bani, pentru…

    Pret:

    49 LEI
  • Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN

    Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI