Acasa/

/

Ce inseamna sa fii un lider bun

Autor:
Ce inseamna sa fii un lider bun - Daniel Goleman - CURTEA VECHE
Detalii:
Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in…
Categorie
Editura
Autor

38

40
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786065889149
Recenzii
5/5

Descriere

Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in clasamentul celor mai marcanti zece ganditori preocupati de economie. Articolul „What Makes a Leader?“ („Ce inseamna sa fii un lider bun?“), scris in 1998, care da si titlul acestei carti si pe care il gasiti integral in primul capitol, se afla in Top 10 al celor mai citite si mai apreciate texte publicate de Harvard Business Review.
Cercetarile mele, alaturi de alte studii recente, sugereaza ca inteligenta emotionala este o conditie sine qua non a succesului in leadership. Un om poate avea cea mai buna pregatire din lume, o minte patrunzatoare si toate ideile bune la el, dar, fara inteligenta emotionala, tot nu va fi un lider exceptional.
– Daniel Goleman Cand i se cere cuiva sa defineasca liderul ideal, sunt mentionate calitati precum inteligenta, rezistenta, hotararea, viziunea — atribute asociate, in mod traditional, cu leadershipul. Asemenea abilitati sunt necesare, dar insuficiente pentru un lider.
Studiile realizate de Daniel Goleman, in care au fost incluse in jur de doua sute de companii mari, indica faptul ca inteligenta emotionala poate fi insusirea-cheie care ii distinge pe liderii cu performante inalte de liderii mediocri. – Harvard Business Review Daniel Goleman arata care sunt, in lumea afacerilor, cele mai importante trasaturi ale fiecarui tip de leadership, explica diferenta dintre a fi destept si a fi intelept, prezinta cele trei feluri de concentrare a atentiei necesare unui lider bun si defineste cu acuratete ce inseamna sa fii lider.
– Forbes Daniel Goleman a introdus conceptul de inteligenta emotionala (IE) in lumea afacerilor prin intermediul unui articol publicat in 1998 in Harvard Business Review. De atunci, psihologul american a scris numeroase articole despre importanta IE in economie si, mai ales, despre rolul ei in formarea liderilor de succes.
Acest volum le reuneste pe cele mai relevante dintre ele. Autorul prezinta cateva ingrediente-cheie ale succesului unui lider si le da o veste buna tuturor celor care vor sa faca un pas inainte in cariera: oricine poate deveni un lider bun daca isi dezvolta abilitatile specifice inteligentei emotionale si sociale.
Pe langa descrierea strategiilor necesare in formarea si imbunatatirea competentelor ce tin de IE, Daniel Goleman explica si bazele neurologice ale acestora, dand cateva indicii despre felul in care fundamentele biologice pot sustine un leadership eficient.

Ce inseamna sa fii un lider bun
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa ne pastram clientii - Glen Urban - ALL

    Cum sa ne pastram clientii

    De

    Editura

    Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat

    De

    Editura

    Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can’t Be Ignored de Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum sa traiesti din Day Trading - Andrew Aziz - IBLOCK

    Cum sa traiesti din Day Trading

    De

    Editura

    Cum sa traiesti din Day Trading. Ghidul incepatorului in day trading: Unelte, Strategii, Managementul Banilor, Disciplina si Psihologie. Ce vei descoperii in aceasta carte? • Ce este day trading-ul si cum sa devii un day…

    Pret:

    159 LEI
  • Inspiratie pe Plus - Lorand Soares Szasz, Dacian Pascuta, Andrei Ureche - SOARES CONSULTING

    Inspiratie pe Plus

    De

    Editura

    Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la Business Days. Prin cartile si…

    Pret:

    77 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    98 LEI
  • Viteza increderii Ed.2 - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Viteza increderii Ed.2

    De

    Editura

    Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul / The Speed of Trust: The One Thing that Changes Everything de Stephen M.R Covey si Rebecca R. Merrill este un…

    Pret:

    56 LEI
  • Leadershipul inseamna limbaj - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Leadershipul inseamna limbaj

    De

    Editura

    Leadershipul inseamna limbaj. Puterea ascunsa a ceea ce spui – si a ceea ce nu spui / Leadership Is Language. The Hidden Power of What You Say and What You Don’t de David Marquet te…

    Pret:

    57 LEI
  • Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta - Ioan-Calin Biris - IOAN-CALIN BIRIS

    Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta

    De

    Editura

    Pot fi comparati marketerii cu sportivii de performanta? loan-Calin Biris a scris aceasta carte cu scopul de a te antrena sa devii un profesionist de marketing care castiga „campionatele” anuale. Cartea este utila atat antreprenorilor,…

    Pret:

    59 LEI
  • Facilitati fiscale sau privilegii? - Mircea-Florin Cricovean - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Facilitati fiscale sau privilegii?

    De

    Editura

    Facilitati fiscale sau privilegii? Elemente de drept canonic, financiar si fiscal privitoare la sustinerea financiara a unitatilor de cult religios Cartea elaborata de domnul Mircea-Florin Cricovean a fost redactata cu un limbaj elevat si intr-o…

    Pret:

    53 LEI
  • Sistemul de vanzari al IMM - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Sistemul de vanzari al IMM

    De

    Editura

    Pret:

    190.73 LEI
  • Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN

    Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman - PUBLICA

    Cultura serviciilor superioare

    De

    Editura

    Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…

    Pret:

    69 LEI