Acasa/

/

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti

Autor:
Cele 7 perpective ale liderilor eficienti - Daniel Harkavy - AMALTEA
Detalii:
Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P. Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria…
Categorie
Editura
Autor

37.05

39
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9789731622163
Recenzii
5/5

Descriere

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P.
Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria starea natiunilor la nivel global ca fiind volatila, ambigua, nesigura si complexa, folosind abrevierea VANC. Date fiind schimbarile din sfera tehnologiei, globalizarea, fortele politice si economice care activeaza in prezent, dar si platformele de diseminare a informatiilor in timp real, folosite de majoritatea oamenilor, acelasi termen a fost utilizat si pentru a descrie mediul de afaceri din ultimii ani.
Acum, cand mi-am recitit varianta finala a manuscrisului cartii de fata, la nouazeci de zile de cand s-a declarat deja pandemia de COVID-19 la nivel global, imi dau seama ca liderii conduc in niste vremuri VANC, dar mult amplificate. Ce putem intelege de aici?
In loc sa propuna un model la fel de complex ca sa ajute oamenii sa se descurce in mediul de afaceri din zilele noastre, cartea de fata iti va arata cum sa simplifici modul in care vezi leadershipul. In loc sa iti dezvolti nenumarate competente, vei putea pune cap la cap tot ceea ce tine de leadership, astfel incat sa te poti concentra asupra aspectelor cu adevarat esentiale.
Aceasta carte iti ofera un cadru testat, cu informatii noi, care sa iti permita sa fii un lider mai eficient. Daca il vei aplica in mod constant, vei obtine rezultate mai bune – atat tu, cat si echipa si organizatia pe care le conduci.
Totul incepe de la o premisa extrem de simpla. Eficienta ta ca lider va fi determinata de doar doua aspecte: deciziile pe care le iei si influenta pe care o ai.
– Daniel Harkavy

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti
de

Ar putea să îți placă și…

  • Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin - Richard Koch - METEOR PRESS

    Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin

    De

    Editura

    Principiul 80/20 , o carte originala, provocatoare si practica, a devenit o lucrare clasica in domeniul afacerilor si un bestseller mondial. In aceasta editie aniversara Richard Koch a inclus un capitol nou, in care prezinta…

    Pret:

    45 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman - BUSINESS TECH

    25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari - Andy Eilers, Tom Hopkins - PRESTIGE

    Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    60 LEI
  • Economie. Idei fundamentale - DK - LITERA

    Economie. Idei fundamentale

    De

    Editura

    Ce se intampla in cazul unei recesiuni? Ce rol au banii? De ce platim taxe? Economia afecteaza fiecare aspect al vietii noastre, de la modalitatea in care ajungem la lucru, pana la locul in care…

    Pret:

    139.99
    104.99 LEI
  • Dezastre financiare si celebri speculanti - Anton Mayer - PAUL EDITIONS

    Dezastre financiare si celebri speculanti

    De

    Editura

    Autorul si-a propus sa infatiseze, in lumina adevarului istoric si pe intelesul tuturor, cele mai insemnate catastrofe financiare si pe speculatorii cei mai de seama – in felul lor – care de multe ori au…

    Pret:

    25 LEI
  • Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor - Heather Rae - EPIGRAF

    Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor

    De

    Editura

    Autoarea incearca sa raspunda la intrebarea: de ce migrarea fortata, epurarea etnica si genocidul sunt practici constante ale sistemului statal modern. Sunt examinate cazuri elocvente de identificare a factorilor care pot opri omogenizarea patologica ca…

    Pret:

    18 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Comert electronic - Ionica Oncioiu, Daniela Joita - THEA

    Comert electronic

    De

    Editura

    Comertul electronic este ferm ancorat in economie si societate la nivel global. S-au dezvoltat noi piete si pietele existente si-au schimbat conditiile de piata si regulile jocului, companiile si consumatorii beneficiind de globalitate, retele si…

    Pret:

    42 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA

    Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39
    35.1 LEI
  • Manager de IMM. De la national la international - Andreea Mitan - TRITONIC

    Manager de IMM. De la national la international

    De

    Editura

    Raportul anual asupra sectorului IMM din Uniunea Europeana 2022/2023 arata ca IMM-urile raman coloana vertebrala a economiei Uniunii Europene: • 99% dintre afacerile din UE sunt IMM-uri. • Peste jumatate din PIB-ul UE este generat…

    Pret:

    49 LEI
  • Tehnici de a vinde - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Tehnici de a vinde

    De

    Editura

    Tehnici de a vinde. Cum sa vindeti mai mult si mai bine Editia a IV-a Nu aveti in fata un manual de vanzari! Aceasta nu e o carte de teorie arida. Si nu veti adormi…

    Pret:

    48
    45.6 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    39
    37.05 LEI