Acasa/

/

Cele trei reguli

Autor:
Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA
Detalii:
Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786067222197
Recenzii
5/5

Descriere

Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor?
Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?
In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E.
Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt.
Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin.
2. Venituri inainte de costuri.
3. Nu exista alte reguli.
Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate.
Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Cele trei reguli
de

Ar putea să îți placă și…

  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E - Andrei Alecu - C.H. BECK

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Business Intelligence and Scientific Management Training - Constantin Mihaescu - CREATESPACE SUA

    Business Intelligence and Scientific Management Training

    De

    Editura

    WARNING! This book is the result of over four decades of research and experiments conducted by the author in the field of self-improvement of thinking in the decision-making process used to solve problems of high…

    Pret:

    45 LEI
  • Uniunea Europeana, cu bune si cu rele - Mircea Cosea - EDITURA CREATOR

    Uniunea Europeana, cu bune si cu rele

    De

    Editura

    Uniunea Europeana, cu bune si cu rele. Eseu de economie europeana Renuntand la metafore, trebuie sa spun raspicat ca cei zece ani de apartenenta la UE ne-au adus multe avantaje, Romaniei si cetatenilor sai; cei…

    Pret:

    45 LEI
  • Ghid practic pentru antreprenori - Daniela Cretu, Felix-Silviu Daniliuc - EVRIKA

    Ghid practic pentru antreprenori

    De

    Editura

    Ghidul Practic pentru Antreprenori este prima carte despre antreprenoriat scrisa colectiv de oameni de afaceri din Romania, membri ai comunitatii Romanian Business Leaders. Ghidul este un instrument de lucru pentru antreprenorii aspiranti, o colectie de…

    Pret:

    35
    28 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.2 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 2 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    17.59 LEI
  • Regandeste - Adam Grant - PUBLICA

    Regandeste

    De

    Editura

    Regandeste. Forta cunoasterii lucrurilor pe care nu le cunosti De regula, inteligenta este vazuta ca abilitatea de a gandi si de a invata, dar, intr-o lume care cunoaste o schimbare rapida, mai exista un set…

    Pret:

    65 LEI
  • Cicluri si crize economice. Teoria Constructala in economie - Radu Isaic - MAGIC PRINT

    Cicluri si crize economice. Teoria Constructala in economie

    De

    Editura

    Prezenta lucrare este o incercare de explicare a ciclurilor economice, crizelor economice si contagiunii lor cu aplicare practica la nivelul Uniunii Europene si a crizei din 2008. Exista numeroase lucrari si teorii pe tema abordata…

    Pret:

    39.99 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    119.9 LEI
  • Influenta subtila - Jennifer B. Kahnweiler - BUSINESS TECH

    Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32 LEI
  • Cum se fac banii - Ramit Sethi - CURTEA VECHE

    Cum se fac banii

    De

    Editura

    Cum se fac banii. Fara vinovatie. Fara scuze. Fara pacaleli – Un program eficient in sase saptamani Dupa ce vei implementa programul de sase saptamani al lui Ramit Sethi, te vei afla pe drumul cel…

    Pret:

    70 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store - Brad Stone - PUBLICA

    Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    55 LEI