Acasa/

/

Cele trei reguli

Autor:
Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA
Detalii:
Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786067222197
Recenzii
5/5

Descriere

Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor?
Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?
In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E.
Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt.
Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin.
2. Venituri inainte de costuri.
3. Nu exista alte reguli.
Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate.
Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Cele trei reguli
de

Ar putea să îți placă și…

  • Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatilor - Cristina Patrascu - PRO UNIVERSITARIA

    Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatilor

    De

    Editura

    Reforma serviciului public, inovarea sociala, dar si transformarea administratiei publice pentru imbunatatirea propriilor performante si relatiilor cu cetatenii constituie teme de o mare complexitate si actualitate. Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatii…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • Managementul public - Doina Muresan - INSTITUTUL EUROPEAN

    Managementul public

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Teoria generala a managementului – aspecte conceptuale ◊ Administratia publica ◊ Sectorul public ◊ Diferente intre sectorul public si sectorul privat ◊ Managementul public modern ◊ Scopul si obiectivele generale ale strategiei…

    Pret:

    25 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri - Michael Karl Schroeder - CURTEA VECHE

    Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Oameni toxici -Marsha Petrie Sue - AMSTA PUBLISHING

    Oameni toxici -Marsha Petrie Sue

    De

    Editura

    Oameni toxici. Nu te lasa contaminat. Invata sa te aperi ! Daca pur si simplu esti satul de acei oameni care iti storc toata energia, Marsha a gasit remediul! Autoarea iti spune pe sleau reteta…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Cultura organizationala - Stefan Catalin Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Cultura organizationala

    De

    Editura

    Desi cultura organizationala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizatiile sa caute modalitati…

    Pret:

    38
    34.2 LEI
  • Afla CUM. De ce modul in care facem ceva decide rezultatul actiunii - Dov Seidman - LITERA

    Afla CUM. De ce modul in care facem ceva decide rezultatul actiunii

    De

    Editura

    Intr-o lume caracterizata de consum excesiv si de ultratransparenta, este din ce in ce mai greu sa reusesti doar in baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. Exista totusi un…

    Pret:

    49.9
    37.42 LEI
  • Nu sunt la birou! - Charlie Warzel, Anne Helen Petersen - PARALELA 45

    Nu sunt la birou!

    De

    Editura

    Nu sunt la birou!Sa descatusam valoarea si potentialul muncii hibride Faci munca de birou? Atunci cartea de fata te priveste, indiferent ca esti manager sau simplu angajat. Bazat pe date statistice recente, pe nenumarate informatii…

    Pret:

    39.99 LEI
  • Managementul voluntarilor si provocarile antreprenoriatului social - Loredana Nicoleta Zainea - UNIVERSITARA

    Managementul voluntarilor si provocarile antreprenoriatului social

    De

    Editura

    Prezentul volum abordeaza o problematica interdisciplinara de actualitate din domeniul socio-economic si se adreseaza specialistilor din mediul universitar, organizatiilor publice si private indiferent de marimea lor, din perspectiva educarii si formarii studentilor, respectiv a angajatilor,…

    Pret:

    50 LEI
  • Procesul de convergenta institutionala Vol.2 - Petre Prisecaru - ECONOMICA

    Procesul de convergenta institutionala Vol.2

    De

    Editura

    Analizele-diagnostic ale activitatii in domeniul administratiei publice locale si centrale au avut ca scop definirea gradului actual de eficienta a institutiilor din acest segment in aplicarea managementului institutional si al resurselor umane, in consolidarea structurilor…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Cei care schimba jocul - Mona Dirtu, Andreea Rosca - PUBLICA

    Cei care schimba jocul

    De

    Editura

    Cei care schimba jocul. Cum gandesc, decid si actioneaza antreprenorii romani care se bat cu multinationale Cei care schimba jocul este, dupa stiinta noastra, prima carte care vorbeste despre mecanismele si procesele de decizie ale…

    Pret:

    65 LEI
  • Shine - Edward M. Hallowell - AMALTEA

    Shine

    De

    Editura

    Companiile din zilele noastre sunt asemenea unei oale aflate sub presiune – chiar si cei mai talentati angajati se lupta sa asimileze noianul de informatii noi care ii asalteaza, pentru a face fata cerintelor si…

    Pret:

    28.9
    27.45 LEI
  • Introducere in etica afacerilor - Daniela Cimpean - PRO UNIVERSITARIA

    Introducere in etica afacerilor

    De

    Editura

    Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie,…

    Pret:

    35
    31.5 LEI