Celebritatile digitale si publicitatea

Autor:
Celebritatile digitale si publicitatea - Mihai Chirica - TRITONIC
Detalii:
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste…

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786067497748
Recenzii
5/5

Descriere

Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare.
Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen.
Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. -Ioana Iancu

Celebritatile digitale si publicitatea
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version