Lucrarea cuprinde atat o prezentare a abordarilor teoretice referitoare la metodele si tehnicile de cercetare in comunicare, cat si o serie de exercitii practice subsumate aplicarii fiecarei metode si tehnici in parte. O sectiune speciala este cea dedicata solutiilor la exercitiile propuse.
Cartea se adreseaza de asemenea, sociologilor si practicienilor din domeniul media (jurnalisti sau oameni din industria publicitatii), oferind astfel o perspectiva pluridisciplinara si aplicata asupra unui obiect de studiu comun: comunicarea. Elementul de noutate (in cazul in care exista lucrari similare pe piata) il reprezinta caracterul aplicat al unei parti din manual si noutatea subiectului.
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>