Acasa/

/

Coaching cu NLP

Autor:
Coaching cu NLP - Joseph O'Connor, Andrea Lages - CURTEA VECHE
Detalii:
Coaching cu NLP. Cum sa fii un coach de succes Una dintre trasaturile care au facut din Coaching cu NLP. Cum sa fii un coach de succes un bestseller este ca propune principii bazate pe…
Categorie
Editura
Autor

49.22

51.81
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786064402158
Recenzii
5/5

Descriere

Coaching cu NLP. Cum sa fii un coach de succes Una dintre trasaturile care au facut din Coaching cu NLP.
Cum sa fii un coach de succes un bestseller este ca propune principii bazate pe NLP la fel de folositoare in management, afaceri, sport sau viata personala – ei bine, cam in toate domeniile in care comunicarea este importanta. Deoarece coaching-ul este o arta a intrebarilor corecte si a raspunsurilor care decurg firesc din ele.
El iti indica problemele asupra carora trebuie sa te concentrezi pentru a avea succes si pentru a-ti implini visurile. Cartea de fata prezinta formula probabil cea mai clara si mai concisa a tehnicilor pe care trebuie sa le cunoasca oricine isi doreste o cariera in coaching sau doar vrea sa se familiarizeze cu acest domeniu.
Iar motivele celei de-a doua categorii de cititori pot fi variate: poate vor sa-si imbunatateasca stilul managerial sau sa comunice mai eficient cu angajatii firmei la care lucreaza sau cu clientii acesteia. Joseph O’Connor si John Seymour prezinta, cu onestitate si cu o capacitate de sinteza impresionanta, o multitudine de subiecte si de tehnici abordate de NLP de-a lungul deceniilor.
NLP-ul se bazeaza pe ultimele descoperiri din domeniul psihologiei: de fapt, e vorba despre tehnici stravechi de transformare a personalitatii (meditatie, vizualizare etc.), al caror sens stiintific a fost clarificat abia de jumatate de secol incoace. Dar autorii ne avertizeaza ca nu e chiar atat de simplu, ca totul trebuie gandit si aplicat contextual, tinand cont de scopurile si idealurile fiecaruia.
Joseph O’Connor, unul dintre cei mai cunoscuti profesori de trai­ning si coaching din intreaga lume, este autor a peste 15 carti, traduse in peste 25 de limbi. A lucrat, in calitate de trainer si consultant, cu mai multe companii si organizatii de prestigiu precum Citibank, HP Invent, United Nations Industrial Development Organisation (UNIDO).
A asigurat consultanta in proiecte de cooperare industriala pentru tarile in curs de dezvoltare. A predat in America de Nord si in America Latina, la Hong Kong si Singapore (unde a primit medalia Institutului National Community Leadership), in Noua Zeelanda si in majoritatea tarilor europene.
In calitate de profesor invitat, a tinut cursuri de NLP la Universitatea din Santa Cruz, California. La Curtea Veche Publishing au mai aparut de acelasi autor: NLP si relatiile de cuplu (impreuna cu Robin Prior); Introducere in NLP (impreuna cu John Seymour) si Manual de NLP .

Coaching cu NLP
de

Ar putea să îți placă și…

  • Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale

    De

    Editura

    Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii…

    Pret:

    58.15
    49.43 LEI
  • Generatia Y - John W. Hobart, Herb Sendek - BMI

    Generatia Y

    De

    Editura

    O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor - Gary Hamel, Michele Zanini - ACT SI POLITON

    Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor

    De

    Editura

    Umanocratia: Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor/ Humanocracy: Creating Organizations as Amazing as the People Inside Them de Gary Hamel si Michele Zanini este o analiza exhaustiva care scoate in evidenta disfunctionalitatile birocratiei…

    Pret:

    62.38 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Legea succesului - Napoleon Hill - CURTEA VECHE

    Legea succesului

    De

    Editura

    O carte clasica a literaturii motivationale americane, ale carei principii raman actuale dupa aproape un secol de la prima aparitie. Samanta succesului a fost sadita in fiecare dintre noi. Numai ca pentru a rodi, trebuie…

    Pret:

    89.86
    85.37 LEI
  • M-am plictisit de PowerPoint - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    M-am plictisit de PowerPoint

    De

    Editura

    M-am plictisit de PowerPoint. Cum sa tii prezentari cu impact Un speaker bun transmite putere (Power) si este relevant (to the Point) chiar si fara PowerPoint. Daca ai nevoie de o unealta care sa te…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Leadership adaptiv - Ronald Heifetz, Alexander Grashow, Marty Linsky - BMI

    Leadership adaptiv

    De

    Editura

    Pret:

    47.57 LEI
  • Contabilitate bancara. Note de curs - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitate bancara. Note de curs

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza celor care doresc sa inteleaga contabilitatea bancara, celor care au nevoie de o baza pentru a putea deslusi mecanismele unui management bancar performant, dar si celor pentru care contabilitatea este un…

    Pret:

    59.2
    50.32 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    26.43
    22.47 LEI
  • China. Bula care nu se sparge - Thomas Orlik - CARTEA ROMANEASCA EDUCATIONAL

    China. Bula care nu se sparge

    De

    Editura

    Factorii de decizie politica din China nu sunt atotstiutori sau atotputernici. Ei fac multe, fara indoiala. Construirea infrastructurii este exagerata, dar a lasat marile orase chinezesti cu drumuri de talie mondiala, cai ferate, aeroporturi, retele…

    Pret:

    74 LEI
  • Reguli de aur. Scrierile pierdute - Napoleon Hill - CURTEA VECHE

    Reguli de aur. Scrierile pierdute

    De

    Editura

    Pe parcursul vietii lui, Napoleon Hill i-a indemnat in permanenta pe oameni, prin scrierile si actiunile sale, sa devina cat mai buni cu putinta. El este primul si cel mai faimos autor de carti motivationale,…

    Pret:

    51.81
    49.22 LEI
  • Masoara ce conteaza - John Doerr - PUBLICA

    Masoara ce conteaza

    De

    Editura

    Masoara ce conteaza.Despre OKR-uri si modul in care Bono, Gates si Google au zguduit lumea cu ajutorul lor In toamna anului 1999, John Doerr s-a intalnit cu fondatorii unui startup carora tocmai le daduse 12,5…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
Coaching cu NLP
de