Acasa/

/

Comert electronic

Autor:
Comert electronic - Ionica Oncioiu, Daniela Joita - THEA
Detalii:
Comertul electronic este ferm ancorat in economie si societate la nivel global. S-au dezvoltat noi piete si pietele existente si-au schimbat conditiile de piata si regulile jocului, companiile si consumatorii beneficiind de globalitate, retele si…
Categorie
Editura
Autor

44.4

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786069577059
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Cartea „Comert electronic” scrisă de Daniela Joita este ca o conversație prietenoasă despre unul dintre cele mai dinamice și interesante domenii ale vremurilor noastre. Începând de la ideea că comerțul online nu este doar o simplă prezență pe internet, ci o parte esențială a economiei globale, autoarea ne aduce în lumina reflectoarelor modul în care tehnologia a schimbat complet modul în care cumpărăm și vindem. Se simte că Daniela vorbește pe limba tuturor, explicând cu exemple și într-un limbaj accesibil cum companiile și consumatorii au devenit tot mai conectați în lumea digitală. Ce mi-a plăcut în mod deosebit este modul în care autoarea explorează evoluția comerțului electronic, de la primele tranzacții digitale din anii 1990 până la complexitatea actuală a ecosistemului digital. Ea ne arată că nu e vorba doar despre un website sau un coș de cumpărături, ci despre o rețea vastă de tehnologii și procese care conectează toate părțile implicate: companii, consumatori, parteneri de afaceri. Se vorbește despre digitalizarea proceselor, despre modul în care mediul online influențează deciziile de achiziție și despre oportunitățile enorme pe care tehnologii precum intranet, extranet și aplicațiile web le oferă. Un aspect interesant este privirea spre viitor și explicațiile despre creșterea comerțului B2B online. Autoarea ne arată că cele mai mari companii se mută rapid spre digitalizare, investind în rețele și proiecte digitale, iar asta va avea un efect de domino asupra întregului ecosistem. Totul pare foarte interconectat – de la investițiile în procese de afaceri digitale până la felul în care companiile învață să vândă online și să-și adapteze modelele de business pentru era digitală. Pe parcurs, cartea reușește să explice de ce comerțul electronic nu mai este doar un trend, ci o necesitate, iar agilitatea și capacitatea de a inova devin cheile succesului. Mi-a plăcut foarte mult faptul că nu devine tehnică complicată, ci păstrează un ton prietenos, aproape ca și cum ai asculta un prieten care îți povestește despre transformările din lumea afacerilor. Este o lectură ieftină și ușor de urmărit pentru oricine vrea să înțeleagă mai bine cum funcționează și se va dezvolta comerțul electronic în anii care vin.

Comert electronic
de

Descriere

Comertul electronic este ferm ancorat in economie si societate la nivel global. S-au dezvoltat noi piete si pietele existente si-au schimbat conditiile de piata si regulile jocului, companiile si consumatorii beneficiind de globalitate, retele si digitalizare.
Companiile si institutiile din toate sectoarele economice folosesc canale de vanzare bazate pe internet in timp ce consumatorii cumpara produse si servicii in mod selectiv, uneori offline, alteori online. Comertul electronic este un cadru de afaceri puternic care se formeaza atunci cand fiecare conecteaza sistemele de afaceri critice direct cu consumatorii, forta de munca, comerciantii si asociatii de afaceri folosind intranet, extranet, tehnologii de comert electronic, aplicatii bidirectionale si web.
Este mai mult decat o prezenta smartWeb sau un cos de cumparaturi inteligent, bazat pe flash. Aceasta este o suprafata critica a afacerilor din intreaga lume, cu o serie de tehnologii care intra in ecosistemul de calcul al intreprinderii.
Pe de alta parte, in timp ce tranzactiile digitizate au fost stabilite in randul producatorilor inca din anii 1990 sub forma de schimb electronic de date, comenzi automate si achizitii electronice, doar o mica minoritate dintre producatorii germani se angajeaza in adevaratul comert electronic. Urmatorii factori sunt susceptibili de a alimenta cresterea online B2B in urmatorii ani: in primul rand, corporatiile mari, companiile mijlocii mai mari investesc in prezent in proiecte digitale si de retea, ceea ce va duce la un grad mai mare de crearea de retele intre companii.
In al doilea rand, investitia in crestere in procesele de afaceri digitale duce la o comunicare digitala mai extinsa, atat la nivel intern, cat si extern, ceea ce alimenteaza, de asemenea, nivelul de retea. In al treilea rand, tot mai multe companii vand pe piete, invatand astfel despre vanzarile online in prima instanta.
In al patrulea rand, trecerea la modelele de afaceri digitale asigura o pondere digitala mai mare a crearii de valoare. Prin urmare, comportamentul de cumparare si consumator s-a schimbat permanent prin intermediul comertului electronic, iar companiile trebuie sa tina cont de acest lucru cu un grad ridicat de agilitate si dorinta de a inova.

Comert electronic
de

Ar putea să îți placă și…

  • Economie. Concepte, formule, probleme, rezolvari

    De

    Editura

    Economia, ca disciplina de studiu in liceu si facultate, are un caracter teoretic-aplicativ si un anumit grad de dificultate in intelegerea fenomenelor si proceselor economice, a conexiunilor dintre ele si de aplicare a lor in…

    Pret:

    45 LEI
  • Stand and deliver - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Stand and deliver

    De

    Editura

    Stand & deliver. Cum sa devii un maestru al comunicarii si un orator desavarsit Unul dintre marii vizionari ai literaturii motivationale, Dale Carnegie, a prevazut cu o incredibila limpezime importanta pe care o va avea,…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Leadershipul inseamna limbaj - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Leadershipul inseamna limbaj

    De

    Editura

    Leadershipul inseamna limbaj. Puterea ascunsa a ceea ce spui – si a ceea ce nu spui / Leadership Is Language. The Hidden Power of What You Say and What You Don’t de David Marquet te…

    Pret:

    60.27 LEI
  • Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale - Maria Alexandra Maassen - C.H. BECK

    Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale

    De

    Editura

    Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie. Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea…

    Pret:

    36.9
    35.05 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    71.89
    61.11 LEI
  • Minidictionar De Management 4: Intreprenoriatul Si Managemenul ImM-Urilor - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar De Management 4: Intreprenoriatul Si Managemenul ImM-Urilor

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (4) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati…

    Pret:

    11.64
    9.89 LEI
  • Organizarea profesiei contabile in Romania - Nicoleta Cristina Matei - PRO UNIVERSITARIA

    Organizarea profesiei contabile in Romania

    De

    Editura

    Organizarea profesiei contabile in Romania. Expertiza contabila-activitate a profesiei contabile Lucrarea se adreseaza atat studentilor la master, cat si profesionistilor contabili in devenire. In prima parte a acesteia este realizata o descriere a organismelor profesionale…

    Pret:

    63.33
    53.83 LEI
  • Cultura de organizatie - Iuliana Stan - HUMAN SYNERGISTICS

    Cultura de organizatie

    De

    Editura

    Cultura de organizatie. Primii douazeci de ani Iuliana Stan are o experienta de doua decenii in domeniul culturii organizationale din Romania, fiind recunoscuta pentru contributia sa semnificativa in cercetarea si proomovarea acestui domeniu atat in…

    Pret:

    76.12 LEI
  • Politici economice - Tiberiu Braileanu, Aurelian Plopeanu, Alina Haller - INSTITUTUL EUROPEAN

    Politici economice

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza fundamentele teoretice si practice ale politicilor economice conjuncturale (monetara, fiscal-bugetara, de curs, de control etc.) si structurale (sectoriale active, de optimizare a alocarii resurselor etc.), precum si mixturile consacrate ale diferitelor ingrediente ale…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Manual de control intern managerial in sectorul public - Jean-Pierre Garitte, Marius Tomoiala - UNIVERSITARA

    Manual de control intern managerial in sectorul public

    De

    Editura

    Aceasta carte este publicata intr-o perioada in care pandemia COVID-19 are un efect fara precedent, in majoritatea tarilor lumii si in toate statele membre ale Uniunii Europene, asupra sanatatii cetatenilor si rezistentei economiilor lor. Nu…

    Pret:

    63.43
    60.26 LEI
  • Antreprenor in dificultate, caut finantare! - Cosmin Baiu - EVRIKA

    Antreprenor in dificultate, caut finantare!

    De

    Editura

    Colectia MINI MBA se adreseaza in primul rand antreprenorilor, oamenilor de afaceri, insa si tinerilor dornici sa demareze o afacere sau celor interesati sa inteleaga fascinanta lume a finantelor. Volumele aparute in aceasta colectie sunt…

    Pret:

    37
    29.6 LEI
  • Economia informala - Laura Mariana Vladuca - PRO UNIVERSITARIA

    Economia informala

    De

    Editura

    Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…

    Pret:

    39.12
    33.25 LEI
Comert electronic
de