Acasa/

/

Comunicare organizationala

Autor:
Detalii:
Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…
Categorie
Editura
Autor

61.11

71.89
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613761
Recenzii
5/5

Descriere

Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura capitalizarea oportunitatilor.
In acest scop, interventiile managerilor sunt directionate spre favorizarea schimbarii. Referitor la schimbare, noi sustinem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica.
Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizatia sa-si atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel actiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul si negocierea.
De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea si renunta la „razboiul pentru putere”.

Comunicare organizationala
de

Ar putea să îți placă și…

  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    34.89
    29.66 LEI
  • Managementul riscului

    De

    Editura

    Managementul riscului. Protectia datelor personale si securitatea informatiei in cadrul organizatiei. Ghid practic Calatoria catre transformarea digitala a companiilor si a afacerilor atrage dupa sine riscuri despre care nici nu banuiam acum cativa ani. Cartea…

    Pret:

    44.4
    35.52 LEI
  • Automatizarea clientilor - John Warrillow - ACT SI POLITON

    Automatizarea clientilor

    De

    Editura

    Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu. Editia 2 Automatizarea clientilor / The Automatic Customer de John Warrillow se adreseaza antreprenorilor si celor care doresc sa se alature…

    Pret:

    44.4 LEI
  • 1 milion photoshop - Cristian Barin - LETRAS

    1 milion photoshop

    De

    Editura

    Un Milion din Photoshop: Ai incredere, si tu poti face asta! Da, am castigat un milion de dolari din Photoshop. De fapt, suma este mai mare, dar pragul acesta mi s-a parut interesant, de aici…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Consilierea filosofica in organizatii - Vasile Hategan - EIKON

    Consilierea filosofica in organizatii

    De

    Editura

    Volumul pe care il propunem are o abordare editoriala si de cercetare aparte, in sensul in care am restrans aria de prezentare asupra unui singur domeniu de practica a filosofiei si eticii, aratand modalitati de…

    Pret:

    25 LEI
  • Cum se fac lucrurile mari - Bent Flyvbjerg, Dan Gardner - PUBLICA

    Cum se fac lucrurile mari

    De

    Editura

    Cum se fac lucrurile mari. Factorii surprinzatori care determina soarta oricarui proiect, de la renovarea casei pana la explorarea spatiului cosmic si toate cate sunt intre ele Nimic nu este mai insufletitor decat o viziune…

    Pret:

    72.94
    58.35 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Cele opt paradoxuri ale liderilor de exceptie - Tim Elmore - BUSINESS TECH

    Cele opt paradoxuri ale liderilor de exceptie

    De

    Editura

    Cele 8 paradoxuri ale liderilor de exceptie.Cum sa ai mereu la indemana raspunsuri la cerintele contradictorii ale zilelor noastre Devino un lider de generatie noua – cu o inalta inteligenta emotionala si sociala si capacitatea…

    Pret:

    63.33 LEI
  • Limbajul corporal digital - Erica Dhawan - PUBLICA

    Limbajul corporal digital

    De

    Editura

    Limbajul corporal digital. Cum sa castigi incredere si sa creezi conexiuni indiferent de distanta Ghidul definitiv pentru comunicarea si conectarea intr-o lume hibrida. Raspunsuri prin e-mail care vin cu o saptamana mai tarziu. Conversatii video…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Dezastre financiare si celebri speculanti - Anton Mayer - PAUL EDITIONS

    Dezastre financiare si celebri speculanti

    De

    Editura

    Autorul si-a propus sa infatiseze, in lumina adevarului istoric si pe intelesul tuturor, cele mai insemnate catastrofe financiare si pe speculatorii cei mai de seama – in felul lor – care de multe ori au…

    Pret:

    26.43 LEI
  • Calea simpla spre bogatie - J. L. Collins - ACT SI POLITON

    Calea simpla spre bogatie

    De

    Editura

    Calea simpla spre bogatie: Ghid pentru independenta financiara si o viata libera si bogata / The Simple Path to Wealth: Your road map to financial independence and a rich, free life de JL Collins este…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Liber arbitru - Sam Harris - CURTEA VECHE

    Liber arbitru

    De

    Editura

    Genial si plin de duh, Sam Harris ne arata ca poate spune in 13 000 de cuvinte mai mult decat zic altii in 100 000. – Oliver Sacks Credinta in existenta liberului-arbitru se regaseste in…

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
Comunicare organizationala
de