Acasa/

/

Contagios. Cum se raspandesc ideile

Autor:
Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger - PUBLICA
Detalii:
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067221619
Recenzii
5/5

Descriere

Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social.
In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si filmulete postate pe YouTube. In Contagios veti citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu branza, cum reclamele anti-drog se poate sa fi crescut, de fapt, consumul de substante interzise si cum a fost posibil ca un filmulet despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, sa aiba peste 200 de milioane de vizualizari.
Indiferent ca sunteti managerul unei mari companii, ca detineti o afacere mica, pe care doriti sa o promovati, ca sunteti pe punctul de a obtine o functie politica sau ca lucrati in domeniul sanatatii si doriti sa faceti o schimbare, Contagios va va explica modul in care produsele si ideile voastre pot deveni captivante. Jonah Berger este creativ, serios, indraznet si glumet deopotriva.
Daca analizezi cercetarile sale, o actiune comparabila cu a admira o opera de arta intr-un muzeu, incepi sa privesti viata dintr-o cu totul alta perspectiva. Nu cred ca exista un exemplu mai bun despre cum fi folosite stiintele sociale pentru a pune in valoare atat lucrurile banale cat si cele extraordinare din viata de zi cu zi.
Dan Ariely, autorul cartii Irational in mod previzibil Daca dispui de un buget redus, dar vrei sa ai impact pe piata, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei invata ce anume trebuie sa faci ca vestea despre produsul tau sa se raspandeasca intr-un ritm ametitor.
Chip Heath, co-autorul cartilor Made to Stick si Decisive Viralitatea e forma suprema de native advertising. Cum sa beneficiezi de vorbele, gandurile si actiunile celorlalti – iata misiunea indeplinita a lui Jonah Berger prin aceasta carte.
Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe Bestseller New York Times Cea mai buna carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association

Contagios. Cum se raspandesc ideile
de

Ar putea să îți placă și…

  • The Marketing of War - Ciprian Panzaru - PRO UNIVERSITARIA

    The Marketing of War

    De

    Editura

    The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…

    Pret:

    21
    18.9 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    95 LEI
  • Cel mai bogat om din Babilon - George S. Clason - LITERA

    Cel mai bogat om din Babilon

    De

    Editura

    Cel mai bogat om din babilon. Secretele succesului universal – Cea mai importanta carte despre bani „O parte din tot ce castigi sa-ti ramana tie!” Publicata pentru prima data in 1926, cartea de fata a…

    Pret:

    49.99
    37.49 LEI
  • Intentionalitatea este imperativa! - Mark Sanborn - BUSINESS TECH

    Intentionalitatea este imperativa!

    De

    Editura

    Intentionalitatea este imperativa! 3 schimbari esentiale care vor face din tine un lider de succes al zilelor noastre Lucrurile s-au schimbat si continua sa se schimbe… La toate nivelurile, resimtim efectele evolutiei continue ale tehnologiei…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • 100 de legi eterne ale succesului in business - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    100 de legi eterne ale succesului in business

    De

    Editura

    … dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…

    Pret:

    48
    45.6 LEI
  • Elemente de e-guvernare Ed.2 - Catalin Vrabie - PRO UNIVERSITARIA

    Elemente de e-guvernare Ed.2

    De

    Editura

    E-guvernarea, recunoscuta si sub denumirea de e-gov sau e-administratie, reprezinta o provocare semnificativa si, posibil, cea mai captivanta pentru Administratia Publica la nivel global. Este o sarcina complexa sa transpun in paginile acestei lucrari intregul…

    Pret:

    38
    34.2 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP - Lindsey Agness - CURTEA VECHE

    Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Secretele mintii de milionar - T. Harv Eker - CURTEA VECHE

    Secretele mintii de milionar

    De

    Editura

    Secretele mintii de milionar. Editia a IV-a Dati-mi 5 minute si… va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii! Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care…

    Pret:

    47
    44.65 LEI
  • Nu manca broasca - Remus Balan - EVRIKA

    Nu manca broasca

    De

    Editura

    Nu manca broasca. 12 concepte de Time Management intoarse pe dos, pentru ca doar asa functioneaza Am ales 12 dintre cele mai importante concepte si tehnici de Time Management, care sunt gresit intiparite in mintea…

    Pret:

    34.9
    27.92 LEI
  • Dark Cockpit - Emil Dobrovolschi, Octavian Pantis - PUBLICA

    Dark Cockpit

    De

    Editura

    Dark Cockpit. Cum sa comunici, sa conduci si sa fii in control tot timpul. Ca un comandant de aeronava. Cititorii au ocazia foarte rara si fascinanta de a intra in cabina de pilotaj, de a…

    Pret:

    55 LEI
  • Cum conduc cei mai buni lideri - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    Cum conduc cei mai buni lideri

    De

    Editura

    BRIAN TRACY este unul dintre cei mai renumiti autori de coaching si dezvoltare personala din SUA. Detine functiile de chairman si CEO la Brian Tracy International, o companie specializata in instruirea si dezvoltarea persoanelor si…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    25
    22.5 LEI