Acasa/

/

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

Autor:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA
Detalii:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…
Categorie
Editura
Autor

39.9

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786069671191
Recenzii
5/5

Descriere

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc.S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare.
Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect.
Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce inseamna marketingul astazi?
Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client?
Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea?
Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia?
Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca?
Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).

Cu ce se mananca de fapt Makertingul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier - Chip Heath, Dan Heath - ACT SI POLITON

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier

    De

    Editura

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier. Editia a II-a Bestseller New York Times Idei cu lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de Chip si…

    Pret:

    49 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor Vol.2 - Cosmin Baiu - EVRIKA

    Analiza financiara pe intelesul tuturor Vol.2

    De

    Editura

    Analiza financiara pe intelesul tuturor, volumul II. Tentativele de frauda bancara. Managementul performantei echipei de vanzari si risc Ce este analiza financiara si care este filosofia din spatele acestei profesii?Care sunt tehnicile de detectare timpurie…

    Pret:

    42
    33.6 LEI
  • Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate - Alain Cardon - BMI

    Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate

    De

    Editura

    Aceasta este cu adevarat o carte pentru epoca noastra. Alain ofera o explorare bogata si perspicace a modelului de coaching sistemic, subliniind ca coachingul nu este doar pentru cei putini ci pentru beneficiul tuturor. Ele…

    Pret:

    50 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 3 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    17.59 LEI
  • Cercetari operationale - Marilena-Aura Din , Cristina Coculescu - PRO UNIVERSITARIA

    Cercetari operationale

    De

    Editura

    Volumul de fata isi propune sa prezinte cititorilor sai cunostinte de baza, accesibile intelegerii, din domeniul Cercetarii Operationale, care acopera atat fundamente teoretice, cat si aplicarea lor, cu scopul de a initia in acele clase…

    Pret:

    49
    44.1 LEI
  • Asa... Si?! - Mark Magnacca - BUSINESS TECH

    Asa… Si?!

    De

    Editura

    Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Scientific Systemic Management - Constantin Mihaescu - CREATESPACE SUA

    Scientific Systemic Management

    De

    Editura

    This manual proposes a fundamentally new concept called “scientific systemic management” (SSM), based on recently discovered law of nature ‘’The Universal Law of Organization” graphically represented by “The Universal Model of Organization and Management.” The…

    Pret:

    48 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    68
    61.2 LEI
  • Cum sa dai lovitura - Gary Vaynerchuk - PUBLICA

    Cum sa dai lovitura

    De

    Editura

    Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si cum o poti face chiar tu In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It !], Gary insista ca un…

    Pret:

    55 LEI
  • Investitii. Evaluarea investitiilor - Teodor Hada, Iulia Iuga - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Evaluarea investitiilor

    De

    Editura

    Investitii. Evaluarea investitiilor. Teorie. Studii de caz. Monografie contabila Autori: Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut…

    Pret:

    77
    69.3 LEI
  • Remote. Biroul este optional - Jason Fried, David Heinemeier Hansson - PUBLICA

    Remote. Biroul este optional

    De

    Editura

    Milioane de angajati si mii de companii au descoperit deja placerile si beneficiile muncii la domiciliu. In companii de orice dimensiune, reprezentand, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a inregistrat o crestere constanta an dupa…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei - Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner, Henry M. Paulson Jr. - ACT SI POLITON

    Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei

    De

    Editura

    Lupta cu focul: Criza financiara si lectiile ei/ Firefighting: The Financial Crisis and Its Lessons de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner si Henry M. Paulson Jr. este un studiu foarte interesant si bine documentat…

    Pret:

    47 LEI