Acasa/

/

Cultura serviciilor superioare

Autor:
Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman - PUBLICA
Detalii:
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…
Categorie
Editura
Autor

69

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360492
Recenzii
5/5

Descriere

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati. – Ron Kaufman Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati.
Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor.
Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. -Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get You There Am asistat la evolutia peisajului corporatist.
Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice – neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare.
Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri. – Warren Bennis Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat.
Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. – Adrian Gostick si Cheter Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala.
O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.
– Dragos Anastasiu,Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Cultura serviciilor superioare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism - Ion Verboncu - UNIVERSITARA

    Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism

    De

    Editura

    Managementul este, indiscutabil, cel mai important factor de success pentru organizatii (intreprinderi publice si private, institutii publice) si economia nationala din care fac parte; calitatea, eficienta si eficacitatea acestuia sunt dependente de calitatea factorului uman,…

    Pret:

    75 LEI
  • Peak. Secretele performantei de top si noua stiinta a expertizei - Anders Ericsson, Robert Pool - PUBLICA

    Peak. Secretele performantei de top si noua stiinta a expertizei

    De

    Editura

    Knight povesteste despre numeroasele riscuri cu care s-a confruntat, despre esecurile zdrobitoare, despre concurentii nemilosi, despre numarul mare de sceptici, dusmani si bancheri ostili, dar si despre numeroasele sale triumfuri emotionante si reveniri spectaculoase. Dar…

    Pret:

    65 LEI
  • Catalizatorul - Jonah Berger - PUBLICA

    Catalizatorul

    De

    Editura

    Catalizatorul.Cum poti schimba opiniile oricui Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea….

    Pret:

    59 LEI
  • Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • Cine mi-a luat cascavalul - Spencer Johnson - CURTEA VECHE

    Cine mi-a luat cascavalul

    De

    Editura

    BESTSELLER INTERNATIONAL – PESTE 28 DE MILIOANE DE EXEMPLARE VANDUTE O parabola extrem de amuzanta despre cum sa faci fata schimbarii. Schimbarea nu apare atunci cand esti pregatit pentru ea, dar chiar si asa, ea…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta - Ioan-Calin Biris - IOAN-CALIN BIRIS

    Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta

    De

    Editura

    Pot fi comparati marketerii cu sportivii de performanta? loan-Calin Biris a scris aceasta carte cu scopul de a te antrena sa devii un profesionist de marketing care castiga „campionatele” anuale. Cartea este utila atat antreprenorilor,…

    Pret:

    59 LEI
  • Go-giver - Bob Burg, John David Mann - ACT SI POLITON

    Go-giver

    De

    Editura

    Initial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabola intitulata Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alaturi de cateva pagini de notite si scene schitate. Ideea centrala – puterea de a fi…

    Pret:

    49 LEI
  • Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - BUSINESS TECH

    Ce vrea clientul ca tu sa stii

    De

    Editura

    Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Conspiratia celor bogati - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Conspiratia celor bogati

    De

    Editura

    Conspiratia celor bogati. Cele 8 noi reguli ale banilor Cele 8 noi reguli ale banilor este o carte care ne impartaseste perspectiva lui Robert Kiyosaki asupra economiei globale si cerceteaza motivele pentru care traiul de…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Semnalul de 3% - Jason Kelly - ACT SI POLITON

    Semnalul de 3%

    De

    Editura

    Semnalul de 3%: Tehnica de investitii care iti va schimba viata Semnalul de 3%: Tehnica de investitii care iti va schimba viata / The 3% Signal de Jason Kelly este dupa cum spunea Eusebiu Burcas…

    Pret:

    49 LEI
  • Turism rural - tratat - Puiu Nistoreanu, Marinela Gheres - C.H. BECK

    Turism rural

    De

    Editura

    Scopul principal al lucrarii este aprofundarea problemelor specifice turismului rural – aflat intr-o efervescenta expansiune la nivel continental – insa doar la inceputurile sale in Romania. Abordarile teoretice si practice isi propun realizarea unei inventarieri…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA

    Cat costa un magazin online si de ce

    De

    Editura

    Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…

    Pret:

    67 LEI