Acasa/

/

Cum a salvat Stella ferma

Autor:
Cum a salvat Stella ferma - Vijay Govindarajan, Chris Trimble - PUBLICA
Detalii:
Cum a salvat Stella ferma. O poveste despre cum sa faci inovatia posibila Cum a salvat Stella ferma are la baza peste un deceniu de cercetari. Povestea este un compozit ce include zeci de initiative…
Categorie
Editura
Autor

52.98

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360577
Recenzii
5/5

Descriere

Cum a salvat Stella ferma. O poveste despre cum sa faci inovatia posibila Cum a salvat Stella ferma are la baza peste un deceniu de cercetari.
Povestea este un compozit ce include zeci de initiative in domeniul inovatiei, pe care le-am urmarit in organizatii consacrate. In programele pilot, la care au luat parte primii nostri cititori, cativa participanti ne-au marturisit ca in sinea lor credeau ca scrierea noastra fusese inspirata de povestile din propriile companii.
Asa ne-am dat seama ca Stella avea efectul scontat. – Vijay Govindarajan Govindarajan si Trimble au reusit inimaginabilul – sa dezvolte un studiu de caz care provoaca, iti da in mod serios de gandit, fiind totodata si o adevarata delectare.
– Dolph Johnson, Hasbro Aceasta parabola minunata, bogata in observatii patrunzatoare cu privire la ceea ce presupune implementarea inovatiei, a avut deja un enorm impact in cadrul programelor de dezvoltare a liderilor GE si asupra proiectelor inovatoare. – Stephen Liguori, General Electric Cum a salvat Stella ferma este un instrument foarte util in lansarea unor provocari cheie in administrarea si executia initiativelor in domeniul inovatiei.- James Euchner, The Goodyear Tire & Rubber Company Este o carte excelenta, usor de citit, si asemenea fabulelor lui Esop, ajuta managementul companiilor care isi doresc inovatia si lansarea de produse noi, inovative, la intelegerea proceselor ce trebuie definite in firma.
E o carte pe care mi-as fi dorit s-o fi citit mai repede si care va fi lectura obligatorie pentru orice angajat AROBS. – Voicu Oprean, Fondator si Presedinte AROBS Transilvania Software

Cum a salvat Stella ferma
de

Ar putea să îți placă și…

  • Afaceri in afara cutiei - John O'Keefe - BMI

    Afaceri in afara cutiei

    De

    Editura

    Schimbarile lumii de azi au capatat o viteza ametitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajuta. Pe timp de furtuna, trebuie sa alergi chiar si numai pentru a-ti mentine pozitia. A actiona „in afara cutiei” inseamna,…

    Pret:

    42 LEI
  • De la mania lalelelor la bitcoin - Torsten Dennin - METEOR PRESS

    De la mania lalelelor la bitcoin

    De

    Editura

    De la mania lalelelor la bitcoin – O istorie a averilor castigate si pierdute in pietele de marfuri Povestea este intotdeauna aceeasi; doar numele nebuniei se schimba. Profesorul de economie Torsten Dennin sintetizeaza in mod…

    Pret:

    49 LEI
  • Realitatea in afaceri - Guy Kawasaki - AMSTA PUBLISHING

    Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Statul actual - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Statul actual

    De

    Editura

    Au redevenit actuale intrebari aspre: cum se ajunge la stat de drept? cum iesim din conceperea politicii ca „distinctie intre amic si inamic”? cum se ajunge la „democratie fara conducator”? cum iesim de „postdemocratie”? cum…

    Pret:

    55 LEI
  • Principiul lui Peter - Laurence J. Peter, Raymond Hull - ACT SI POLITON

    Principiul lui Peter

    De

    Editura

    In 1969 Laurence J. Peter a creat un fenomen cultural cu nemaipomenitul, mediatizatul, amuzantul sau tratat despre afaceri si viata – Principiul lui Peter (Peter Principle). Cuvintele si teoriile sale sunt la fel de valabile…

    Pret:

    27 LEI
  • Cine, nu Cum - Dan Sullivan, Benjamin Hardy - CURTEA VECHE

    Cine, nu Cum

    De

    Editura

    Cine, nu Cum. Formula pentru rezultate mai bune prin munca de echipa accelerata „Nu lasa pe maine ce poti sa ii dai altcuiva sa faca azi.” Asa ar putea suna indemnul intelept si deloc cinic…

    Pret:

    49 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3 - Jim Rohn - BUSINESS TECH

    7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul

    De

    Editura

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…

    Pret:

    39.9 LEI
  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    33
    29.7 LEI
  • Editor de unul singur. Management in industria cartii - Bogdan Hrib - TRITONIC

    Editor de unul singur. Management in industria cartii

    De

    Editura

    Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…

    Pret:

    39 LEI
  • Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN

    Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Incepe cu de ce - Simon Sinek - PUBLICA

    Incepe cu de ce

    De

    Editura

    Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o…

    Pret:

    59 LEI