Acasa/

/

Cum iti vei masura viata?

Autor:
Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…
Categorie
Editura
Autor

47.2

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360737
Recenzii
5/5

Descriere

O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din viata ta, cu fiecare decizie luata despre felul in care iti consumi energia si banii, faci o declaratie despre ceea ce conteaza realmente pentru tine.
Poti vorbi la nesfarsit despre telurile clare pe care le urmaresti si despre strategia pe care o ai pentru viata ta, caci in ultima instanta ele nu inseamna nimic, daca nu-ti investesti resursele disponibile intr-un mod care sa concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu inseamna nimic mai mult decat bune intentii, daca nu se vede pusa eficient in practica.
-Clayton M. Christensen O carte utila pentru toti cei care isi doresc sa duca o viata plina de sens in acord cu propriul sistem de valori.
– Publishers Weekly O lectura obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri. – Huffington Post Recomandati aceasta carte celor care nu au nicio legatura cu mediul de afaceri.
Va vor multumi pentru acest gest! – Harvard Business Review O carte bine documentata si plina de miez.
– Forbes O perspectiva originala asupra felului in care urmarirea realizarilor imediate ne blocheaza calea catre succesul durabil. Ca un ceasornicar minutios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, il recompune prin exemple si da ora exacta, Clayton M.
Christensen ne ofera reperele necesare pentru a duce o viata implinita! – Elena Badea – Director de Marketing si Comunicare, EY Romania

Cum iti vei masura viata?
de

Ar putea să îți placă și…

  • Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei - Dave Lakhani - AMALTEA

    Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei

    De

    Editura

    Persuasiunea este o abilitate necesara atat in vanzari, cat si in actiunile din viata de zi cu zi. Stii probabil cum sa vinzi, dar nimeni nu te-a invatat cum sa convingi. In aceasta carte, Dave…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Manageri si leadership - Catalina Florentina Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Manageri si leadership

    De

    Editura

    Lucrarea Manageri si Leadership se adreseaza studentilor, masteranzilor si doctoranzilor din domeniul managementului, cercetatorilor si practicienilor din domeniul managementului, dar si antreprenorilor, managerilor si liderilor din cadrul organizatiilor, care doresc sa se familiarizeze cu notiunea…

    Pret:

    43
    38.7 LEI
  • Anul meu fara pantaloni - Scott Berkun - PUBLICA

    Anul meu fara pantaloni

    De

    Editura

    Anul meu fara pantaloni. WordPress.com si viitorul mun cii Aceasta carte are doua ambitii: in primul rand, sa impartasesc ceea ce am invatat intr-un loc de munca futurist si, in al doilea rand, sa capturez…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Exceptionalii. Povestea succesului - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    Exceptionalii. Povestea succesului

    De

    Editura

    Cu The Tipping Point , Malcolm Gladwell a schimbat felul in care intelegem lumea. Exceptionalii ( Outliers ) va schimba felul in care intelegem succesul. Povestile despre cei care au un foarte, foarte mare succes…

    Pret:

    55 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1 - Gabriel Mugurel Dragomir - PRO UNIVERSITARIA

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari…

    Pret:

    37
    33.3 LEI
  • Antreprenor 10% - Patrick J. McGinnis - ACT SI POLITON

    Antreprenor 10%

    De

    Editura

    Antreprenor 10%: Fondeaza-ti si gestioneaza-ti afacerea de vis, fara sa renunti la job / The 10% Entrepreneur: Live Your Startup Dream Without Quitting Your Day Job de Patrick J. McGinnis iti furnizeaza toate instrumentele si…

    Pret:

    39 LEI
  • Afacerea de familie - Anna Zanardi Cappon, Arshad Moscogiuri - NICULESCU

    Afacerea de familie

    De

    Editura

    Afacerea de familie. Intre job si acasa O afacere este un sistem complex de factori care se intersecteaza. O familie este tot un sistem, dar mult mai complicat. Iar cand cele doua sisteme se suprapun,…

    Pret:

    24.9
    12.45 LEI
  • Clockwork. Proiecteaza-ti afacerea sa se conduca singura - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    Clockwork. Proiecteaza-ti afacerea sa se conduca singura

    De

    Editura

    Autorul cartilor Profit First si Planul Dovleacul Clockwork: Proiecteaza-ti afacerea sa se conduca singura / Clockwork: Design Your Business to Run Itself de Mike Michalowicz este cartea de antreprenoriat care te va ajuta sa treci…

    Pret:

    49 LEI
  • Management strategic in asistenta sociala - Viorica Bobic, Georgeta-Sorina Corman, Oana Lup, Oana-Elena Radacina - PRO UNIVERSITARIA

    Management strategic in asistenta sociala

    De

    Editura

    Volumul Management strategic in asistenta sociala prezinta modalitati prin care se pot proiecta strategii de dezvoltare a serviciilor de asistenta sociala la nivelul comunitar. Lucrarea cuprinde o teoretizare a relevantei managementului pentru domeniul asistentei sociale…

    Pret:

    56
    50.4 LEI
  • Dilema inovatorului - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Dilema inovatorului

    De

    Editura

    Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec Un text clasic despre inovare. O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele…

    Pret:

    69 LEI
  • Minidictionar de management 5: Managementul bazat pe cunostinte - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 5: Managementul bazat pe cunostinte

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (5) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI