Acasa/

/

Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei

Autor:
Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei - Jonah Berger - PUBLICA
Detalii:
Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067225785
Recenzii
5/5

Descriere

Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana la sporirea creativitatii si motivarea personalului.Aproape tot ceea ce facem presupune cuvinte. Acestea sunt instrumentele cu ajutorul carora convingem, comunicam si ne conectam.
Cu ele, liderii conduc, vanzatorii vand, parintii isi cresc copiii, profesorii educa, politicienii guverneaza si medicii explica. Chiar si gandurile noastre intime se intemeiaza pe cuvinte.
Dar anumite vorbe au o influenta mai mare decat altele. Ele sunt mai bune pentru schimbarea opiniilor oamenilor, atragerea atentiei spectatorilor si generarea unor actiuni.
Care sunt aceste cuvinte magice si cum putem sa ne folosim de puterea lor? In cartea de fata, Jonah Berger iti ofera o analiza competenta a noii stiinte a limbajului si a modului in care il poti utiliza.
Progresele tehnologice inregistrate de invatarea automata, de lingvistica computationala si de procesarea limbajului natural, combinate cu digitalizarea tuturor documentelor, de la scrisori de recomandare pana la conversatii, au condus la dezvaluiri fara precedent.Afla cum isi atrag vanzatorii clientii, cum conving avocatii juratii si cum ii captiveaza povestitorii pe spectatori; asa cum profesorii ii fac pe copii sa-si ofere ajutorul, si reprezentantii serviciilor pentru clienti sporesc satisfactia cumparatorilor; asa cum fondatorii de start-upuri fac rost de finantare, la fel si muzicienii creeaza hituri, iar psihologii au stabilit ca o piesa de teatru a fost scrisa de Shakespeare fara ca macar sa o citeasca.Cuvinte magice este destinata tuturor celor care vor sa-si sporeasca influenta. Cartea ofera un set de instrumente puternice si de tehnici la indemana, care pot conduce la rezultate extraordinare.
Fie ca vrei sa convingi un client, sa motivezi o echipa de angajati sau sa faci o intreaga organizatie sa vada lucrurile in mod diferit, aceasta carte iti va arata cum sa profiti de puterea cuvintelor magice. Cuvinte magice este o carte uimitoare.
Ofera o multime de sfaturi despre cum sa ai o mai buna putere de convingere, dar si o perspectiva noua asupra stiintei limbajului. Aceasta carte iti va schimba fundamental modul in care vorbesti, asculti si scrii – si poate te va schimba chiar si pe tine.
– Daniel H. Pink , autorul cartilor Drive , A vinde e omeneste , Cand si Puterea regretului O lectura captivanta despre modul in care cuvintele pe care le folosim dicteaza influenta pe care o avem.
Jonah Berger are talentul de a insufleti stiinta: el nu numai ca iti spune teoretic cum sa scrii si sa vorbesti intr-un mod mult mai persuasiv, dar iti si explica modul in care sa faci asta practic. – Adam Grant , autorul cartilor A da si a lua , Originalii si Regandeste Exista o diferenta intre a avea dreptate si a fi eficient.
Iar cateva cuvinte schimba cu totul situatia. Daca vrei sa fii persuasiv, citeste aceasta carte.
– Scott Galloway , autorul cartilor The Four si Algebra fericirii

Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei
de

Ar putea să îți placă și…

  • MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini - Jason Barron - LITERA

    MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini

    De

    Editura

    Un curs ilustrat de MBA, sub forma unor „notite grafice” care distileaza intr-o sinteza captivanta si accesibila principalele idei si teorii predate in programele traditionale de masterat de afaceri. Jason Barron a petrecut peste 500…

    Pret:

    74.9
    56.17 LEI
  • Clientii nu-mi dau pace - Shelle Rose Charvet - AMALTEA

    Clientii nu-mi dau pace

    De

    Editura

    Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor. •Descifreaza felul in care clientii…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Strategii bune, strategii rele - Richard P. Rumelt - ACT SI POLITON

    Strategii bune, strategii rele

    De

    Editura

    Strategii bune, strategii rele : Care este diferenta si de ce conteaza/ Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters de Richard P. Rumelt este cartea care te va ajuta sa intelegi diferentele…

    Pret:

    56 LEI
  • Capital si ideologie - Thomas Piketty - LITERA

    Capital si ideologie

    De

    Editura

    Toate societatile umane trebuie sa-si justifice inegalitatile: trebuie sa le gaseasca motivatiile, fara de care ansamblul edificiului politic si social ameninta sa se prabuseasca. In acest sens, ideologiile trecutului, daca le studiem indeaproape, nu sunt…

    Pret:

    99.9
    74.92 LEI
  • Regula 10X - Grant Cardone - ACT SI POLITON

    Regula 10X

    De

    Editura

    Regula 10X: Singura diferenta dintre succes si esec / The 10X Rule: The Only Difference Between Success and Failure de Grant Cardone este, dupa cum spune autorul, Sfantul Graal pentru toti cei care vor sa…

    Pret:

    48 LEI
  • Casca de protectie - Jon Gordon - ACT SI POLITON

    Casca de protectie

    De

    Editura

    Casca de protectie. 21 de moduri prin care sa fii un coechipier grozav Uneori tu esti vedeta, alteori ajuti vedeta. Casca de protectie te va inspira sa devii cel mai bun coechipier care poti fi…

    Pret:

    32 LEI
  • Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Growth Hacker in marketing

    De

    Editura

    Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe…

    Pret:

    24 LEI
  • Principiile prosperitatii - Daniel Crosby - CURTEA VECHE

    Principiile prosperitatii

    De

    Editura

    Principiile prosperitatii. Psihologia investitiei de succes Autorul sistematizeaza informatiile necesare si, in acelasi timp, ne arata capcanele care ne pandesc atunci cand pornim o afacere. In plus, fiindca deja suntem obisnuiti sa ni se spuna…

    Pret:

    55 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    68
    61.2 LEI
  • Economie. Concepte, formule, probleme, rezolvari

    De

    Editura

    Economia, ca disciplina de studiu in liceu si facultate, are un caracter teoretic-aplicativ si un anumit grad de dificultate in intelegerea fenomenelor si proceselor economice, a conexiunilor dintre ele si de aplicare a lor in…

    Pret:

    45 LEI
  • Intrebari puternice si coaching sistemic - Alain Cardon - BMI

    Intrebari puternice si coaching sistemic

    De

    Editura

    Aceasta carte cuprinzatoare, este completa si acopera tot ceea ce un incepator sau un coach cu experienta trebuie sa stie despre teoria si practica coachingului sistemic.O carte care ofera un plan pentru urmatoarea etapa in…

    Pret:

    50 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat - Rob Shallenberger, Steven Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    52 LEI