Categorii: Uncategorized

Dansul efemer al actiunilor actorului

Cui se adreseaza spectacolul de teatru? Cine este spectatorul?
Care sunt modurile creative menite a-i starni cunoastere, revelatie, transcendere a propriei sale conditii umane? Daca tehnica personala a actorului este nucleul artei teatrale, in mod implicit, actorul devine responsabil de actul sau creator.
Eliminarea graduala a straturilor aparent protectoare ale actorului nu este, in fond, decat o descotorosire a acestuia de reflexele sale conditionate de natura mentala, psihica si fizica. Actorul se pozitioneaza la frontiera fragila dintre realitate si vis, dintre concretetea corpului sau si misterul gandurilor sale.

Share

Diakrisis Vol.1: Immanence and Transcendence

Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Sfanta Treime in pictura italiana din secolele XIV-XVII

La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Ignoranta emotionala

Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Indumnezeirea persoanei

Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Gresia albastra Vol.1

Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Biologie

Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>

7 zile în urmă