Cui se adreseaza spectacolul de teatru? Cine este spectatorul?
Care sunt modurile creative menite a-i starni cunoastere, revelatie, transcendere a propriei sale conditii umane? Daca tehnica personala a actorului este nucleul artei teatrale, in mod implicit, actorul devine responsabil de actul sau creator.
Eliminarea graduala a straturilor aparent protectoare ale actorului nu este, in fond, decat o descotorosire a acestuia de reflexele sale conditionate de natura mentala, psihica si fizica. Actorul se pozitioneaza la frontiera fragila dintre realitate si vis, dintre concretetea corpului sau si misterul gandurilor sale.
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>