Fiintand ca o pozitionare de pionierat a autorului care inventariaza, aprofundeaza si pune in circulatie terminologia unui domeniu al educatiei vechi de circa 6000 de ani – de cand exista scrisul si lectura, dar conceptualizat de abordari mai noi precum teoria estetica, semiotica, teoria literaturii, didactic artei etc. abia la finele sec.
al XX-lea, termenii pedagogici (si adiacenti problematicii urmarite) pe care autorul ii propune sunt abordati de pe o platforma epistemica inovativa – aceea a tipurilor existentei umane si a tipului de cunoastere umana specifica ELA – cunoasterea artistic-estetica.In acelasi timp, reliefam integralitatea, abordarea inter-disciplinara, multiplicitatea perspectivelor explicative ce cupleaza inteligent pozitionari epistemice ce vin dinspre teoria literar-artistica, estetica artelor, filosofia artei, didacticele aplicate in raport cu diverse discursuri artistice, semiologia artei, gramatologie, structuralism, critica si istorie literara etc. – Constantin Cucos
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>