Acasa/

/

Economia informala

Autor:
Economia informala - Laura Mariana Vladuca - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…
Categorie
Editura
Autor

33.25

39.12
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2020
ISBN:
9786062612290
Recenzii
5/5

Descriere

Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania – Studiu de caz • Propuneri legislative privind combaterea economiei informale. Viitorul informalitatii

Economia informala
de

Ar putea să îți placă și…

  • Conducta de milioane - Burke Hedges - CURTEA VECHE

    Conducta de milioane

    De

    Editura

    Oricine isi poate construi o conducta de venit permanent in noua economie Obiectivul meu, atunci cand am scris aceasta carte, a fost acela de a va invata strategiile pe care oamenii bogati le-au folosit timp…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Pentagonul Puterii Manageriale - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Pentagonul Puterii Manageriale

    De

    Editura

    Pentagonul Puterii Manageriale. Cum sa conducem individualizat Conducerea individualizata este o necesitate a vremurilor pe care le traim dar, indeosebi, a celor care vor veni. O stim cu totii, cei care conducem oameni, indiferent de…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Creeaza un StoryBrand - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Creeaza un StoryBrand

    De

    Editura

    Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este…

    Pret:

    49.69 LEI
  • Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing - Simona Gabriela Buzatu - PAGINARIUM

    Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing

    De

    Editura

    B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de…

    Pret:

    83.52 LEI
  • Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice - Claudiu Cicea, Carmen Turlea, Corina Marinescu - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice

    De

    Editura

    Necesitatea realizarii investitiilor este un factor cheie atat pe plan mondial, cat si regional si local. Ca si parte integranta a activitatii economice, investitiile reprezinta una dintre laturile sensibile ale acesteia. Principalul argument il reprezinta…

    Pret:

    61.32
    52.12 LEI
  • Principiile succesului - Dale Carnegie - LITERA

    Principiile succesului

    De

    Editura

    Daca vrem sa avem succes in viata, increderea in sine este absolut esentiala. in fond, daca nu credem in noi insine, cu siguranta ca nimeni altcineva nu va crede. – Dale Carnegie Dale Carnegie avea…

    Pret:

    44.99
    31.49 LEI
  • Negociatorul abil. WIN-WIN nu inseamna jumi'-juma' - Sabin Gilceava - EDITURA CREATOR

    Negociatorul abil. WIN-WIN nu inseamna jumi’-juma’

    De

    Editura

    Adevarata maiestrie in negociere nu se masoara prin numarul de victorii individuale, ci prin capacitatea de a crea acorduri durabile si reciproc avantajoase. Aceasta este esenta conceptului de win-win, iar Sabin Gilceava este persoana potrivita…

    Pret:

    59.2 LEI
  • Principiul lui Peter - Laurence J. Peter, Raymond Hull - ACT SI POLITON

    Principiul lui Peter

    De

    Editura

    In 1969 Laurence J. Peter a creat un fenomen cultural cu nemaipomenitul, mediatizatul, amuzantul sau tratat despre afaceri si viata – Principiul lui Peter (Peter Principle). Cuvintele si teoriile sale sunt la fel de valabile…

    Pret:

    28.54 LEI
  • Capitalisti, ridicati-va! - Peter Georgescu, David Dorsey - RAO

    Capitalisti, ridicati-va!

    De

    Editura

    Capitalisti, ridicati-va! Puneti capat inegalitatii economice, dezvoltati clasa de mijloc, insanatositi natiunea In aceasta carte valoroasa si bine scrisa, Peter Georgescu exploreaza eroziunea Visului American si impactul social al maririi decalajelor economice. Din fericire, el…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania - Judit Laszlo - EXIT

    Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania

    De

    Editura

    Aceasta carte va ofera sansa de a face cunostinta cu sapte manageri de firma. Ea a avut la origine un interes personal: ca manager local al unei companii multinationale, nu am avut legaturi cu antreprenori…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Stabilirea prioritatilor - Stephen R. Covey, A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - LITERA

    Stabilirea prioritatilor

    De

    Editura

    Volumul de fata este o modalitate practica si eficienta de a incepe introspectia si schimbarea personala. Este urmatorul pas catre un management eficient al timpului si al vietii. – Barbara B. Lawton, profesor de management…

    Pret:

    54.99
    38.49 LEI
  • Influenta subtila - Jennifer B. Kahnweiler - BUSINESS TECH

    Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    52.75
    50.11 LEI
Economia informala
de