Acasa/

/

Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale

Autor:
Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale - Vasile Morar, Dan Craciun - PAIDEIA
Detalii:
Aceasta carte prezinta mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura autorii au fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari…
Categorie
Editura
Autor

315.03

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067481495
Recenzii
5/5

Descriere

Aceasta carte prezinta mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura autorii au fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari false, care deformeaza intelegerea corecta a initiativei private, impiedicandu-ne sa recunoastem aplicabilitatea argumentelor morale obisnuite in mediul de afaceri.

Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale
de

Ar putea să îți placă și…

  • O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor - Javier Blas, Jack Farchy - PILOTBOOKS

    O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor

    De

    Editura

    O lume de vanzare arunca o privire asupra unuia dintre subiectele cele mai putin analizate ale economiei mondiale: traderii miliardari de marfuri care cumpara, stocheaza si vand resursele Pamantului. Este povestea felului in care o…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii - John C. Maxwell - AMALTEA

    Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii

    De

    Editura

    • Descatusati-va potentialul de lider! Indiferent cine sunteti, puteti fi lider si o puteti face chiar foarte bine. • Atitudinea va poate purta pe aripile succesului sau va poate dobori la pamant, impreuna cu oamenii…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger - PUBLICA

    Contagios. Cum se raspandesc ideile

    De

    Editura

    Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Trecerea la oceanul albastru

    De

    Editura

    Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    46.51 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Politici sociale si dezvoltare durabila - Emilian M. Dobrescu - EUROLOBBY

    Politici sociale si dezvoltare durabila

    De

    Editura

    Politici sociale si dezvoltare durabila. A III-a editie a Scoalii Academice de Sociologie din Romania, 11-16 octombrie 2009, Bran, Brasov…

    Pret:

    23.26 LEI
  • Economie. Idei fundamentale - DK - LITERA

    Economie. Idei fundamentale

    De

    Editura

    Ce se intampla in cazul unei recesiuni? Ce rol au banii? De ce platim taxe? Economia afecteaza fiecare aspect al vietii noastre, de la modalitatea in care ajungem la lucru, pana la locul in care…

    Pret:

    139.99
    104.99 LEI
  • Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - BRANDBUILDERS GRUP

    Strategia si tactica stabilirii preturilor

    De

    Editura

    Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….

    Pret:

    71.29
    67.73 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 4 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 18 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar #EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea „Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    23.25
    18.6 LEI
  • Managementul resurselor umane. Noi abordari - Momar Sokhna Diop - C.H. BECK

    Managementul resurselor umane. Noi abordari

    De

    Editura

    Managementul resurselor umane constituie un santier vast explorat insuficient. Managerii se multumesc inca prea adesea sa se limiteze la stricta administrare a personalului: gestiunea platilor, a absentelor, a concediilor, a pensionarilor si a mobilitatii. Cu…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1 - Gabriel Mugurel Dragomir - PRO UNIVERSITARIA

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari…

    Pret:

    39.12
    35.21 LEI
Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale
de