Acasa/

/

Filosofia banilor

Autor:
Filosofia banilor - Georg Simmel - IDEEA EUROPEANA
Detalii:
Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr. Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si…
Categorie
Editura
Autor

133.2

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786065945562
Recenzii
5/5

Descriere

Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr.
Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si complexa despre bani si multiplele functiuni economice, sociale si psihologice. Banii, ca valoare concreta, realizeaza continuitatea economiei si relatia valorilor economice intre ele.
Stabilitatea valorii bani permite calcule pe termen lung in cadrul intreprinderilor cu domenii multiple, a creditelor pe termen lung etc. Banii confera stabilitate in cadrul relatiilor economice.
Relativitatea obiectelor economice reiese mai puternic odata cu reducerea la un numitor comun si mai mult ca niciodata, cand acesta este reprezentat de bani. Doar relativitatea creaza valoarea lucrurilor in sens obiectiv, pentru ca doar ea le pune la distanta de subiect.
Insa banii reprezinta intruchiparea acestor doua determinari, ei se sustrag oricarei relatii subiective, in ei se obiectiveaza acest dincolo al subiectului, care este circulatia economica. (Octavian Opris)

Filosofia banilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Drumul cel bun in leadership - John C. Maxwell - MAXWELL PUBLISHING

    Drumul cel bun in leadership

    De

    Editura

    Drumul cel bun in leadership. Cum sa reunesti oamenii intr-o lume care dezbina Leadershipul poate fi o binecuvantare sau un blestem. Poate ajuta oamenii sa se inalte catre o viata mai buna sau ii poate…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Tractiune. Preia controlul afacerii tale - Gino Wickman - ACT SI POLITON

    Tractiune. Preia controlul afacerii tale

    De

    Editura

    Tractiune: Preia controlul afacerii tale Tractiune: Preia controlul afacerii tale / Traction: Get a Grip on Your Business de Gino Wickman este cartea de business care iti va dezvalui secretele consolidarii afacerii tale cu ajutorul…

    Pret:

    49.69 LEI
  • Finis. Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat - Jon Acuff - ACT SI POLITON

    Finis. Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat

    De

    Editura

    Finis: Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat / Finish: Give Yourself the Gift of Done de Jon Acuff este o carte pe care trebuie neaparat sa o citesti daca iti doresti sa…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Statistica in turism 2005 - Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu - ALBASTRA

    Statistica in turism 2005

    De

    Editura

    Recomand aceasta carte, in primul rand, studentilor din invatamantul superior economic, precum si economistilor care sunt interesati in cunoasterea si folosirea corecta, cu discernamant a metodelor statistice, a metodologiilor de elaborare a indicatorilor in statistica…

    Pret:

    33.84
    32.15 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP

    Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    45.83
    43.54 LEI
  • Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China - Robert Maftei - PRO UNIVERSITARIA

    Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China

    De

    Editura

    Lucrarea analizeaza tranzitia economica dupa sfarsitul regimurilor comuniste in Europa Centrala si de Est in comparatie cu parcursul Chinei. Se poate mentiona faptul ca tranzitia economica a fost influentata de factori precum conditiile initiale, capacitatea…

    Pret:

    60.27
    51.23 LEI
  • Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa - Dumitru Chisalita - DIDACTICA SI PEDAGOGICA

    Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa

    De

    Editura

    Dumitru Chisalita este Fondator si Presedinte al Asociatiei Energia Inteligenta. A obtinut atestatul de Expert tehnic extrajudiciar si consultant in domeniul petrol si gaze, eliberat de Asociatia Expertilor Europeni Agreati Paris, dar si atestatul de…

    Pret:

    70 LEI
  • Principii pentru succes - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii pentru succes

    De

    Editura

    Principii pentru succes / Principles for Success rezuma ideile esentiale din bestsellerul lui Ray Dalio, Principii intr-un format distractiv si usor de citit, facandu-le astfel accesibile cititorilor de toate varstele. Cartea contine elementele cheie ale…

    Pret:

    103.6 LEI
  • Ghidul tau pentru succes - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Ghidul tau pentru succes

    De

    Editura

    Ghidul tau pentru succes. Cei 10 pasi in realizarea oricarui obiectiv. Ghidul practic al omului de succes Acest material a fost conceput dupa multi ani de studiu si mai ales, dupa ce a fost trecut…

    Pret:

    34.89 LEI
  • Noile reguli pentru a obtine angajamentul tinerilor - Michael Mcqueen - BUSINESS TECH

    Noile reguli pentru a obtine angajamentul tinerilor

    De

    Editura

    Cine sunt cei din Generatia Y? Unii sunt specialisti de prima mana in noile tehnologii, tineri bine educati si ambitiosi, gata sa accepte provocarea de a schimba lumea. Altii sunt descrisi ca fiind nestatornici, nerespectosi,…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

    De

    Editura

    Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract…

    Pret:

    60.27 LEI
Filosofia banilor
de