Acasa/

/

Frumoasele adormite

Autor:
Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru - TRITONIC
Detalii:
Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime – in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786067495867
Recenzii
5/5

Descriere

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime – in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple „like-uri” si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a „brandurilor revitalizate”.
Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra „brandurilor revitalizate”.
– Mihai Coman Acest volum prezinta conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeste, facand trimitere la literatura de specialitate, „brandurile de tip frumuseti adormite (Dion si Mazzalovo, 2016)”. Aceasta revitalizare este des utilizata in practica publicitara in economiile de piata cu traditie.
La noi, avand in vedere trecerea de la sistemul economic si politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capata cu totul alte conotatii care sunt interesant de cercetat. Autoarea reuseste sa surprinda rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor si propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica si aplicabilitate practica.
– Delia Balaban

Frumoasele adormite
de

Ar putea să îți placă și…

  • Scoala si societatea - John Dewey - PRO UNIVERSITARIA

    Scoala si societatea

    De

    Editura

    Scoala si societatea – trei prelegeri. Principiile morale in educatie. Copilul si curriculumul…

    Pret:

    35
    31.5 LEI
  • Experientele depresiei. Perspective teoretice, clinice si de cercetare - Sidney J. Blatt - TREI

    Experientele depresiei. Perspective teoretice, clinice si de cercetare

    De

    Editura

    Psihologia depresiei este una dintre marile provocari ale psihologiei si psihiatriei. In volumul de fata, Sidney J. Blatt rezuma si integreaza aproape 30 de ani de cercetare a depresiei, explorand natura depresiei si experientele de…

    Pret:

    85 LEI
  • Mircea Zaciu. Ultimul latin - Virgil Podoaba - LIMES

    Mircea Zaciu. Ultimul latin

    De

    Editura

    Cu statura sa scunda, dar supla, elastica si perfect verticala, ca o vergea din fibra de sticla, cu infatisarea sa precisa, perfect desenata si cumva transparenta, poate din cauza parului sau alb parca de totdeauna,…

    Pret:

    20 LEI
  • Schimbarea loialitatilor si reorganizare institutionala. Germanii din Romania (1918-1928) - Rudolf Graf, Daniela Stanciu-Pascarita - POLIROM

    Schimbarea loialitatilor si reorganizare institutionala. Germanii din Romania (1918-1928)

    De

    Editura

    Schimbarea loialitatilor si reorganizare institutionala. Germanii din Romania (1918-1928) Imediat dupa Primul Razboi Mondial, vechea ordine statala a Europei s-a prabusit, locul ei fiind luat de una noua. Razboiul a influentat si procesul de formare…

    Pret:

    79 LEI
  • Dincolo de rani. O calatorie spre sufletul unei familii - Lucian Bunea - EDITURA CREATOR

    Dincolo de rani. O calatorie spre sufletul unei familii

    De

    Editura

    Aceasta carte nu este o lucrare stiintifica,ci un ghid practic destinat parintilor adoptivi care intampina provocari in primele luni de viata alaturi de copilul lor. Fiecare capitol se bazeaza pe experiente reale, oferind solutii concrete…

    Pret:

    39 LEI
  • Ocolul lumii in 50 de jocuri creative - Ana Si Mircea Petean - LIMES

    Ocolul lumii in 50 de jocuri creative

    De

    Editura

    George Pruteanu vorbea despre aceasta carte ca despre o minunata calatorie in labirintul romane pe durata careia autorii au facut risipa de fantezie si ingeniozitate. Constantin Stanescu a socotit-o o mostra de rezistenta culturala impotriva…

    Pret:

    25 LEI
  • Nostos si Creatie - Pompiliu Craciunescu - JUNIMEA

    Nostos si Creatie

    De

    Editura

    Nostos si Creatie. Eseuri Miniaturile hermeneutice din acest volum comunica prin plasma semantica a doua concepte cu venerabila traditie in cultura europeana, ambele pulsand in fiecare text, cu diferite intensitati. Este vorba despre nostos si…

    Pret:

    40 LEI
  • Ce este Nihilismul? - Fr. Nietzsche, M. Heidegger - PAIDEIA

    Ce este Nihilismul?

    De

    Editura

    Ce este Nihilismul? Nietzsche in interpretari moderne Ce inseamna nihilism? – Ca valorile supreme se devalorizeaza (entwerten). Lipseste scopul, lipseste intrebarea la „de ce”?… Ceea ce eu povestesc, este istoria urmatoarelor doua secole. Eu descriu…

    Pret:

    46 LEI
  • Era Revolutiei 1789-1848 - Eric Hobsbawm - CARTIER

    Era Revolutiei 1789-1848

    De

    Editura

    Marea revolutie din 1789-1848 a reprezentat nu triumful „industriei” ca atare, ci al industriei capitaliste; nu al libertatii si egalitatii in general, ci al clasei de mijloc sau al societatii „burgheze” liberale; nu al „economiei…

    Pret:

    59 LEI
  • Caiete Macedonskiene Vol. 3 - Ion Munteanu - EIKON

    Caiete Macedonskiene Vol. 3

    De

    Editura

    Randurile noastre se vor referi la contributia lui Macedonski, adevarat ferment in constiinta unei epoci, la modernizarea literaturii romane prin eforturile unui benefic sincronism cu literatura europeana, in special cea franceza si italiana. In 1909,…

    Pret:

    45 LEI
  • The Republic of Moldova between East and West - Stoica Cristinel Popa - CETATEA DE SCAUN

    The Republic of Moldova between East and West

    De

    Editura

    The Republic of Moldova between East and West. Vectors and agents of change that determine political attitudes (1991-2016) In a country where fake news is the mainstream news; where 80% of all available media is…

    Pret:

    99 LEI
  • Purpura si semiluna - Marius Szekely - LETRAS

    Purpura si semiluna

    De

    Editura

    Purpura naturala era deja cunoscuta de mii de ani si provenea din Levant, respectiv Fenicia. A fost un pigment natural al culorii visinii, o culoare aproape necunoscuta in Antichitate. Se extragea din lichidele interne ale…

    Pret:

    49 LEI