Categorii: Uncategorized

Frumoasele adormite

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime – in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple „like-uri” si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a „brandurilor revitalizate”.
Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra „brandurilor revitalizate”.
– Mihai Coman Acest volum prezinta conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeste, facand trimitere la literatura de specialitate, „brandurile de tip frumuseti adormite (Dion si Mazzalovo, 2016)”. Aceasta revitalizare este des utilizata in practica publicitara in economiile de piata cu traditie.
La noi, avand in vedere trecerea de la sistemul economic si politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capata cu totul alte conotatii care sunt interesant de cercetat. Autoarea reuseste sa surprinda rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor si propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica si aplicabilitate practica.
– Delia Balaban

Share

Ce a fost Pompeii?

Care informatii sunt adevarate? • O destinatie estivala in Imperiul Roma •Un oras ingropat timp… Vezi produsul >>

5 zile în urmă

Bunico, povesteste-mi despre tine

Cadoul care se daruieste de doua ori si se foloseste generatii intregi. Cartea este pe… Vezi produsul >>

5 zile în urmă

Legende si povestiri istorice

Patruzeci de povestiri istorice pline de har si invataturi se adreseaza in primul rand elevilor… Vezi produsul >>

5 zile în urmă

Pachet 4 carti: Paffi

Pachetul contine titlurile: • Paffi. Puiul de dragon la scoala(28 pagini) •Paffi. Puiul de dragon… Vezi produsul >>

5 zile în urmă

Pachet 5 carti: Charles Dickens

Pachetul contine titlurile: • Poveste de Craciun(96 pagini) • Oliver Twist (96 pagini) • Vechiul… Vezi produsul >>

5 zile în urmă

Disney. A venit Craciunul! Aventuri cu autocolante 2 ani

Descopera micile aventuri din aceasta carticica distractiva. Cauta si gaseste autocolantele lipsa de la fiecare… Vezi produsul >>

5 zile în urmă