Categorii: Uncategorized

Hackingul cresterii economice

Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei. Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi.
Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut. Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului.
-Josh Elman O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor. -James Currier O carte extraordinara, care merita sa stea printre cele mai importante lucrari despre dezvoltarea start-up-urilor.
-Jeff Bussgan, Harvard Business School In peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire. Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata.
-Eric Ries

Share

Diakrisis Vol.1: Immanence and Transcendence

Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Sfanta Treime in pictura italiana din secolele XIV-XVII

La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Ignoranta emotionala

Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Indumnezeirea persoanei

Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Gresia albastra Vol.1

Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>

6 zile în urmă

Biologie

Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>

6 zile în urmă