Acasa/

/

In competitie cu norocul

Autor:
In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067222432
Recenzii
5/5

Descriere

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului.
– Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S.
Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.
Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu.
Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.
Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. – Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate.
Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy.
O recomand cu caldura. – Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.
Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie.
Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici.
Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

In competitie cu norocul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Politici economice - Tiberiu Braileanu, Aurelian Plopeanu, Alina Haller - INSTITUTUL EUROPEAN

    Politici economice

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza fundamentele teoretice si practice ale politicilor economice conjuncturale (monetara, fiscal-bugetara, de curs, de control etc.) si structurale (sectoriale active, de optimizare a alocarii resurselor etc.), precum si mixturile consacrate ale diferitelor ingrediente ale…

    Pret:

    49 LEI
  • Arata-le ce poti! - Neil Patel, Patrick Vlaskovits, Jonas Koffler - NICULESCU

    Arata-le ce poti!

    De

    Editura

    Arata-le ce poti! Traieste momentul, gaseste un scop si schimba-ti viata Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata…

    Pret:

    34.9
    17.45 LEI
  • Holacratia - Brian J. Robertson - ACT SI POLITON

    Holacratia

    De

    Editura

    Holacratia: Noul sistem de management pentru o lume in rapida schimbare / Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World de Brian J. Robertson este o carte revolutionara despre un sistem de management…

    Pret:

    39 LEI
  • Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    59 LEI
  • Finante publice ed.3 - Tatiana Mosteanu - UNIVERSITARA

    Finante publice ed.3

    De

    Editura

    Lucrarea Finante publice – Note de curs si aplicatii pentru seminar se adreseaza studentilor din facultatile de profil, cursuri de zi sau la distanta. Autori: Tatiana Mosteanu, Emilia Campeanu, Lucian Tatu, Roxana Tudor, Alice Ileana…

    Pret:

    34.68
    32.95 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Semizei, extraterestri si oameni obisnuiti - Paul J. R. Renaud - CURTEA VECHE

    Semizei, extraterestri si oameni obisnuiti

    De

    Editura

    Semizei, extraterestri si oameni obisnuiti.Lectii din coaching pentru performanta Descopera alaturi de Paul J.R. Renaud perspective noi si modele care sa te inspire – de la inotatori olimpici pana la oameni de afaceri si de…

    Pret:

    59 LEI
  • Einstein si arta de a naviga - Anne de Graaf, Klaas Kunst - BMI

    Einstein si arta de a naviga

    De

    Editura

    Einstein si arta de a naviga. O explorare a leadershipului modern Un om privea odata, la un fluture care incerca din r asputeri sa se elibereze din cocon, ca sa p atrunda in lume cu…

    Pret:

    45 LEI
  • Accounting

    De

    Editura

    Accounting.Solved problems, applications, case studies Cartea, fara a apela cu obstinatie la explicit, desi necesar, va invita sa cititi cu atentie rezolvarile specifice ale problemelor pentru a invata contabilitatea fara eforturi deosebite, dar in mod…

    Pret:

    110
    104.5 LEI
  • Redreseaza-ti nava! - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Redreseaza-ti nava!

    De

    Editura

    In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest…

    Pret:

    34 LEI
  • Sa-l intelegem pe Michael Porter - Joan Magretta - BMI

    Sa-l intelegem pe Michael Porter

    De

    Editura

    Pret:

    40 LEI