Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti.
Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. – Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
– Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. – Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence Peopl e, incoace.
– Michael Gartenberg, director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures.
Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.