Acasa/

/

Incepe cu de ce Ed.2

Autor:
Incepe cu de ce Ed.2 - Simon Sinek - PUBLICA
Detalii:
Incepe cu de ce. Cum ne inspira marii lideri sa trecem la actiune In 2009, Simon Sinek a declansat o miscare menita sa ajute oamenii sa descopere un sens mai profund in munca lor si…
Categorie
Editura
Autor

68.71

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2025
ISBN:
9786067226591
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Primul lucru care te atrage la această carte este ideea simplă, dar extrem de puternică, de a începe cu „De ce”. Simon Sinek ne provoacă să ne gândim mai profund la motivul din spatele acțiunilor noastre, fie că vorbim despre leadership, despre succes sau despre modul în care ne raportăm la ceea ce facem. El ne spune că cei mai influenți lideri și companii nu doar fac lucrurile bine, ci știu exact de ce le fac – au un „de ce” clar în minte, iar asta îi diferențiază de restul lumii. E ca și cum am avea un scop și o motivație care ne impulsionează să mergem mai departe, chiar și atunci când e greu.

Cartea te face să te gândești la exemple concrete și iconice, precum Steve Jobs, Martin Luther King sau frații Wright. Nu pentru că faceau același lucru, ci pentru că erau uniți de un „de ce” puternic, care le dădea energia să și schimbe lumea. Simon Sinek explică în felul lui accesibil și captivant că motivația fundamentală a acestor oameni nu era doar despre ceea ce făceau, ci despre motivele pentru care o făceau. Asta mi-a rămas în minte, pentru că simbolizează ideea că adevărata influență vine din interior, din convingerea sinceră și din pasiunea pentru un ideal.

Ce mi-a plăcut foarte mult e faptul că autorul nu se limitează doar la exempleizmatice, ci propune un cadru practic, ușor de înțeles, pentru a descoperi și a activa propriul „de ce”. Este o carte care te face să reflectezi, să te întrebi de ce faci anumite alegeri și dacă ele sunt cu adevărat aliniate cu valorile tale. În vremuri în care totul se schimbă rapid, Sinek ne amintește cât de important e să avem o direcție clară, un motiv puternic care să ne călăuzească. E ca o busolă morală sau profesională, care ne ajută să navigăm printre decizii și provocări.

Un lucru care m-a impresionat e tonul conversațional și relatable al cărții, nu e o lectură academică plină de teorie complicată, ci o poveste despre oameni, lideri și idei care ne inspiră să fim mai buni. Mi s-a părut că în final, ideea centrală e despre autenticitate, despre a fi sincer cu tine însuți și despre a găsi motivul adevărat pentru orice faci. Într-o lume plină de distrageri și superficialitate, această carte îți reamintește cât de valoroasă e perspectiva simplă, dar profundă, a începerii cu „De ce”.

Incepe cu de ce Ed.2
de

Descriere

Incepe cu de ce. Cum ne inspira marii lideri sa trecem la actiune In 2009, Simon Sinek a declansat o miscare menita sa ajute oamenii sa descopere un sens mai profund in munca lor si a adaugat un termen nou in lexicul afacerilor: DE CE.
Astazi, oameni si companii din intreaga lume vorbesc in mod curent despre „de ce”-ul lor. Videoclipurile lui Sinek au fost vizionate de peste un miliard de persoane, dintre care peste 65 de milioane au urmarit discursul sau TED bazat pe Incepe cu DE CE .
Sinek pleaca de la intrebari fundamentale: de ce unii oameni si unele organizatii sunt mai inovatoare, mai influente si mai profitabile decat altele? De ce unele castiga un grad mai mare de fidelitate din partea clientilor si a angajatilor deopotriva?
Chiar si printre firmele de mare succes, de ce sunt atat de putine care reusesc sa-si repete constant reusitele? Incepe cu DE CE arata ca liderii care au avut cea mai mare influenta in lume gandesc, actioneaza si comunica toti in acelasi fel – adica invers decat face tot restul lumii.
Martin Luther King Jr ., Steve Jobs sau fratii Wright au fost oameni care nu aveau mare lucru in comun, dar care i-au inspirat pe altii nu prin ceea CE faceau… ci prin motivele pentru care o faceau, prin DE CE.
Sinek ofera un cadru analitic nou, usor de inteles, care ii inspira pe oameni sa construiasca organizatii si sa conduca miscari intr-un mod mai convingator si mai eficace. Si totul incepe cu DE CE.
Bestsellerul care inspira si care a schimbat vieti, acum intr-o editie aniversara complet actualizata si cu un nou cuvant-inainte, care arata de ce este atat de important sa nu ne pierdem „DE CE-ul” intr-o epoca a lipsei de atentie si de concentrare. Cu exemple si povesti noi si originale, aceasta editie aniversara de 15 ani celebreaza o idee simpla, dar transformatoare, care a schimbat modul in care privim leadershipul si ceea ce lasam in urma noastra – impactul durabil.
Pe masura ce lumea continua sa se schimbe intr-un ritm tot mai rapid, a devenit mai important ca niciodata ca firmele si indivizii sa se concentreze pe DE CE-ul lor si sa-l foloseasca drept ghid al deciziilor pe care le vor lua intr-o lume complexa si derutanta. Confruntati cu unele dintre cele mai mari provocari care ne-au stat vreodata in fata, avem totodata nevoie disperata de lideri mai buni.
De lideri care sa ne inspire. De-a lungul ultimelor decenii, lumea si-a pierdut constant idealismul.
Spre deosebire de John F. Kennedy sau Ronald Reagan , liderii nostri nu mai vorbesc despre Pacea Mondiala sau Pacea pe Pamant ca forta motrice a motivatiei (de fapt, simpla enuntare a acestor concepte suna azi cam dulceag sau artificial).
Dar idealismul, putinta de a incepe cu DE CE , ne impinge sa inventam, sa exploram si sa miscam lumea inainte, avand pe parcurs un sentiment uluitor de inspiratie si implinire personala. – Simon Sinek Traducere din limba engleza de Smaranda Nistor.

Incepe cu de ce Ed.2
de

Ar putea să îți placă și…

  • Lider in vremuri dificile - John C. Maxwell - AMALTEA

    Lider in vremuri dificile

    De

    Editura

    Lider in vremuri dificile. Depasirea celor mai mari provocari, cu indrazneala si incredere Nr. 1 in Topul New York Times al celor mai bine vanduti autori Dupa o perioada in care omenirea s-a confruntat cu…

    Pret:

    29.61 LEI
  • Gandeste maret, actioneaza prudent - Jason Jennings - ACT SI POLITON

    Gandeste maret, actioneaza prudent

    De

    Editura

    Gandeste maret, actioneaza prudent. Cum isi pastreaza cele mai performante companii americane spiritul de la inceputuri Gandeste MARET, actioneaza prudent / Think BIG, Act Small de Jason Jennings este o carte care se adreseaza antreprenorilor…

    Pret:

    50.74 LEI
  • O lume fara e-mail - Cal Newport - PUBLICA

    O lume fara e-mail

    De

    Editura

    O lume fara email. Cum sa regandesti munca intr-o epoca a excesului de comunicare Am ajuns sa fim atat de obisnuiti cu zilele de lucru influentate de inbox incat ni se pare dificil sa ne…

    Pret:

    58.15 LEI
  • #Nofilter. Povestea Instagramului - Sarah Frier - CORINT

    #Nofilter. Povestea Instagramului

    De

    Editura

    #Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliata si plina de viata a modului in care Instagram a ajuns la nivelul de astazi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazandu-se pe sute de interviuri,…

    Pret:

    54.9
    20.1 LEI
  • Auditul performantei - Maricica Stoica - PRO UNIVERSITARIA

    Auditul performantei

    De

    Editura

    Auditul performantei. Solutie de implementare si consolidare a sustenabilitatii in societatea contemporana Evolutia economico-sociala, de mediu si morala a societatii contemporane a impus, pe fundalul unor evenimente si actiuni cu consecinte negative asupra Terrei si…

    Pret:

    26.43
    23.79 LEI
  • Cum sa conduci un magazin online - Marius Trandafir - MARIUS TRANDAFIR

    Cum sa conduci un magazin online

    De

    Editura

    O carte destinata antreprenorilor din comertul online la inceput de drum sau care vor sa conduca corect pe acest drum. Ca si precendenta mea carte vei Invata ce anume te asteapta in acest domeniu darsi…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier - Chip Heath, Dan Heath - ACT SI POLITON

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier

    De

    Editura

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier. Editia a II-a Bestseller New York Times Idei cu lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de Chip si…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Mostenire de lider - Martha Brooks, Julie Stark, Sarah Caverhill - BUSINESS TECH

    Mostenire de lider

    De

    Editura

    Mostenire de lider. Cum sa-i inspiri pe cei din jur sa-si schimbe viata in bine Indiferent de pozitia pe care o ai in acest moment, daca provoci sau inspiri schimbari in vietile celor din jur,…

    Pret:

    23.26
    22.1 LEI
  • Cele 7 perpective ale liderilor eficienti - Daniel Harkavy - AMALTEA

    Cele 7 perpective ale liderilor eficienti

    De

    Editura

    Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P. Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
  • Analiza in intelligence: de la arta la stiinta - Irena Chiru - TRITONIC

    Analiza in intelligence: de la arta la stiinta

    De

    Editura

    Aceasta carte este un instrument de lucru menit sa confere pragmatism imperativului deseori formulat in manualele dedicate analizei de intelligence: fii creativ, fii critic, fii intuitiv si fii analitic! Realist insa privind lucrurile, dincolo de…

    Pret:

    34.89 LEI
  • De vorba cu necunoscuti - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    De vorba cu necunoscuti

    De

    Editura

    De vorba cu necunoscuti.Ce ar trebui sa stim despre oamenii pe care nu ii cunoastem Malcolm Gladwell ofera o examinare solida a interactiunilor noastre cu necunoscutii – si a motivelor pentru care acestea esueaza frecvent….

    Pret:

    55 LEI
  • Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital - Sorin Claudiu Radu - PRO UNIVERSITARIA

    Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital

    De

    Editura

    Lucrarea de fata cerceteaza evolutia pietei financiare in general si a pietei de capital in special, la nivelul Romaniei si a tarilor din Europa Centrala si de Est, in conditiile manifestarii proceselor dereglementarii si globalizarii….

    Pret:

    74.01
    66.61 LEI
Incepe cu de ce Ed.2
de