Acasa/

/

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor

Autor:
Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor - Larisa Muresan - TRITONIC
Detalii:
Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii. Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare…
Categorie
Editura
Autor

41.23

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786067495942
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Am avut ocazia să răsfoiesc cartea „Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor” scrisă de Larisa Mureșan, și trebuie să spun că e un material foarte interesant și relevant în lumea actuală a comunicării și marketingului. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost modul în care autorul abordează subiectul influenței online, făcând o trecere clară între punctele de vedere ale utilizatorilor și cele ale experților. Se simte că a pus mult suflet în a înțelege această dinamică, iar rezultatul este o lucrare care te face să înțelegi mai bine de ce și cum funcționează influencerii și marketingul de impact în mediul digital.

Cartea e ușor de citit, chiar dacă abordează concepte complexe, și are o atmosferă prietenoasă, aproape ca și cum ai sta de vorbă cu un prieten pasionat de domeniu. Autorul face un efort să simplifice termenii tehnici și să prezinte studii de caz concrete, ceea ce face materia mai accesibilă și mai plăcută. Mi-a plăcut faptul că nu se limitează doar la teorie, ci aduce exemple reale, din social media și influenceri, ceea ce dă cartei un aer de actualitate și relevanță. În plus, discuția despre importanța autenticitații și a raportului sincer dintre influencer și urmăritori e foarte bine punctată, ceea ce consider că e cheia succesului în marketingul de astăzi.

Este o lectură valoroasă atât pentru studenți, cât și pentru profesioniști, pentru cei care vor să înțeleagă mai bine mecanismele din spatele acestei lumi digitale în continuă schimbare. Pentru mine, ca cititor, a fost ca o conversație lungă cu cineva care știe cu adevărat ce vorbește, dar păstrează o abordare prietenoasă și neformală. Într-adevăr, cartea te ajută să vezi influencerii nu doar ca niște persoane din social media, ci ca niște actori importanti ai unei încrederi în continuă construcție între brand-uri și consumatori.

În final, pot spune că acest volum e o comoară pentru cei interesați de lumea marketingului online și a influenței digitale. Autorul reușește să facă legătura între teoria academică și realitatea cotidiană, ceea ce face lectura ușor de digerat și foarte utilă. Recomand cu căldură această carte tuturor celor care vor să înțeleagă mai bine fenomenul influencer marketing și impactul său asupra consumatorilor și brandurilor în era digitală. E o piesă de bibliotecă care nu trebuie să lipsească din colecție.

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
de

Descriere

Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii. Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Contabilitate bancara. Note de curs - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitate bancara. Note de curs

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza celor care doresc sa inteleaga contabilitatea bancara, celor care au nevoie de o baza pentru a putea deslusi mecanismele unui management bancar performant, dar si celor pentru care contabilitatea este un…

    Pret:

    59.2
    53.28 LEI
  • Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori - Laurence O'Bryan - TRITONIC

    Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori

    De

    Editura

    Social Media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori. Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa! Sunt si profesor de digital marketing, creator de…

    Pret:

    24.31 LEI
  • Hackingul cresterii economice - Sean Ellis, Morgan Brown - CURTEA VECHE

    Hackingul cresterii economice

    De

    Editura

    Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri…

    Pret:

    71.89
    68.3 LEI
  • Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat

    De

    Editura

    Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can’t Be Ignored de Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Profit din excelenta - Tom Peters - PUBLICA

    Profit din excelenta

    De

    Editura

    Profit din excelenta. Intampinarea curentului tech cu munca uimitoare si slujbe durabile Noua carte a lui Tom Peters este o colectie de explozibili superbi. Desi sunt CEO de 30 de ani, tot am invatat multe…

    Pret:

    72.94 LEI
  • Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie

    De

    Editura

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie. Educatia financiara in familie Bestseller international, tradus in numeroase limbi, cartea ne dezvata de ideea de a lucra pentru bani si ne invata cum sa punem banii sa…

    Pret:

    74.01
    70.31 LEI
  • Schimba-ti lumea - John C. Maxwell, Rob Hoskins - AMALTEA

    Schimba-ti lumea

    De

    Editura

    Schimba-ti lumea. Oricine, oriunde, poate face diferenta Doi dintre cei mai reputati experti in leadership la nivel mondial, John Maxwell si Rob Hoskins, ne impartasesc experienta lor legata de efortul de a schimba in bine…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Saturn devorandu-si fiii - Marian Stas - BMI

    Saturn devorandu-si fiii

    De

    Editura

    Volumul prezinta un caz real, trait de autor in priza directa, structurat pe efectele impactului unei companii asupra organizatiei neguvernamentale fondate de ea insasi, in conditiile turbulente ale „imploziei” fondatorului. Cauza fundamentala a starii de…

    Pret:

    25.47 LEI
  • Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii - Ion Purcaru - ECONOMICA

    Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

    De

    Editura

    Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….

    Pret:

    61.11 LEI
  • Ghidul biroului de credit de la A la Z - Paula Raluca Ilie - LETRAS

    Ghidul biroului de credit de la A la Z

    De

    Editura

    Ghidul biroului de credit de la A la Z… sau cum sa corectezi istoricul negativ din Biroul de Credit Cuprins 1. Ce este Biroul de Credit? Cine il conduce? 2. Cum obtin raportul de la…

    Pret:

    33.84 LEI
  • Dezvoltarea finantelor in Asia de Est - Guogang Wang, Gang Zeng, Xiaoying Xuan - EDITURA CREATOR

    Dezvoltarea finantelor in Asia de Est

    De

    Editura

    Aceasta carte este rezultatul cercetarii comune a Institutului de Finante si Banci a Academiei Chineze de Stiinte Sociale (IFB) si a Institutului de cercetare Nomura (NRI). IFB si NRI au cooperat in domeniile dezvoltarii bancare…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei - Dave Lakhani - AMALTEA

    Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei

    De

    Editura

    Persuasiunea este o abilitate necesara atat in vanzari, cat si in actiunile din viata de zi cu zi. Stii probabil cum sa vinzi, dar nimeni nu te-a invatat cum sa convingi. In aceasta carte, Dave…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
de