Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor

Autor: Larisa Muresan Editura: TRITONIC

Descriere carte

Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii. Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.

Share

Produse asemanatoare

Carti noi

The Extraordinary Miss Sunshine + CD

2 zile în urmă

Cruciatii. Istoria epica a razboaielor pentru Tara Sfanta

2 zile în urmă

Limba si literatura romana pentru scolile si sectiile cu predare in limba germana

2 zile în urmă

Impress Yourself Every Day

2 zile în urmă

The Magnificent Lizzie Brown and the Fairy Child

2 zile în urmă

Great Lives. Outstanding People of the English-Speaking World

2 zile în urmă