Acasa/

/

Inovatie in advertising

Autor:
Inovatie in advertising - Jim Aitchison - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi…
Categorie
Editura
Autor

57.09

60.09
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
6422545000194
Recenzii
5/5

Descriere

Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare.
Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. Inovatie in advertising expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia. O lucrare absolut formidabila!
In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa. – Adrian Holmes, Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide Jim Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de advertising The Ball Partnership si Batey Ads.
A castigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim Aitchison este acum scriitor.
Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge , al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.

Inovatie in advertising
de

Ar putea să îți placă și…

  • Fluxul de idei - Jeremy Utley, Perry Klebahn - PUBLICA

    Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Manual de control intern managerial in sectorul public - Jean-Pierre Garitte, Marius Tomoiala - UNIVERSITARA

    Manual de control intern managerial in sectorul public

    De

    Editura

    Aceasta carte este publicata intr-o perioada in care pandemia COVID-19 are un efect fara precedent, in majoritatea tarilor lumii si in toate statele membre ale Uniunii Europene, asupra sanatatii cetatenilor si rezistentei economiilor lor. Nu…

    Pret:

    63.43
    60.26 LEI
  • Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman - PUBLICA

    Cultura serviciilor superioare

    De

    Editura

    Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…

    Pret:

    72.94 LEI
  • Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru - EVRIKA

    Secretele negocierii in afaceri

    De

    Editura

    Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…

    Pret:

    36.9
    29.52 LEI
  • Cum cresc brandurile - Byron Sharp - ACT SI POLITON

    Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    49.69 LEI
  • Bazele contabilitatii ed.3 - Lucian Patrascu - OMNIA UNI S.A.S.T.

    Bazele contabilitatii ed.3

    De

    Editura

    Pornind de la recunoasterea rolului educatiei ca principal pilon in constructia unei zone europene a cunoasterii, apreciem ca in contextual actual se impune o viziune mai ampla asupra procesului educational desfasurat intr-o lume mai dinamica…

    Pret:

    47.58 LEI
  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale - Valentin Lazea - PUBLICA

    O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes. Esecul vazul prin ochii celor care au atins succesul – Volumul I + Volumul al II-lea include cutie cadou Setul cuprinde volumele: •Esecuri de succes – Volumul I • Esecuri de succes…

    Pret:

    104.67
    83.74 LEI
  • Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor

    De

    Editura

    Incredere si Inspiratie: Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor/ Trust and Inspire: How Truly Great Leaders Unleash Greatness in Others de Stephen M. R. Covey este o lectura utila…

    Pret:

    60.27 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu! - Hans Gerrese - ETERNUM

    Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    58.15 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    71.89
    64.7 LEI
  • Planul pentru Romania - Sebastian I. Burduja - LITERA

    Planul pentru Romania

    De

    Editura

    Planul pentru Romania. 7 revolutii intelectuale pentru o tara in care vrem sa ramanem Sebastian I. Burduja este economist si expert in dezvoltare regionala. Secretar de stat in Ministerul Finantelor Publice, vicepresedinte al Partidului National…

    Pret:

    44.99
    33.74 LEI
Inovatie in advertising
de