Acasa/

/

Inovatie in advertising

Autor:
Inovatie in advertising - Jim Aitchison - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi…
Categorie
Editura
Autor

57.09

60.09
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
6422545000194
Recenzii
5/5

Descriere

Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare.
Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. Inovatie in advertising expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia. O lucrare absolut formidabila!
In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa. – Adrian Holmes, Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide Jim Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de advertising The Ball Partnership si Batey Ads.
A castigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim Aitchison este acum scriitor.
Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge , al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.

Inovatie in advertising
de

Ar putea să îți placă și…

  • Powered by Storytelling - Murray Nossel - PUBLICA

    Powered by Storytelling

    De

    Editura

    Powered by Storytelling. Cum sa extragi, sa construiesti si sa prezinti povesti care iti vor transforma comunicarea in afaceri Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania. Murray Nossel…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Post Corona. De la criza la oportunitate - Scott Galloway - PUBLICA

    Post Corona. De la criza la oportunitate

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a transformat dormitoarele in birouri, i-a atatat pe cei tineri impotriva celor batrani si a adancit prapastia dintre bogati si saraci, dintre rosii si albastri, purtatorii de masca si cei care o…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Vizionar

    De

    Editura

    Vizionar. Cum luam deciziile care conteaza cel mai mult De nenumarate ori, deciziile importante, care iti schimba viata, conteaza mai mult decat cele banale, de zi cu zi, si sunt mai greu de luat: unde…

    Pret:

    39 LEI
  • Efectul miliardarului prin forte proprii - John Sviokla, Mitch Cohen - ACT SI POLITON

    Efectul miliardarului prin forte proprii

    De

    Editura

    Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de John Sviokla si Mitch Cohen este un raspuns cat se poate…

    Pret:

    50.74 LEI
  • Principii pentru succes - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii pentru succes

    De

    Editura

    Principii pentru succes / Principles for Success rezuma ideile esentiale din bestsellerul lui Ray Dalio, Principii intr-un format distractiv si usor de citit, facandu-le astfel accesibile cititorilor de toate varstele. Cartea contine elementele cheie ale…

    Pret:

    103.6 LEI
  • David si Goliat - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    David si Goliat

    De

    Editura

    David si Goliat. Outsideri, inadaptati si arta luptei cu gigantii David si Goliat este o carte despre ceea ce se intampla atunci cand oameni obisnuiti dau piept cu gigantii. Prin „giganti” inteleg adversari puternici de…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Dupa globalizare - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Dupa globalizare

    De

    Editura

    Venita din economie, globalizarea nu s-a redus la economie. Ea a antrenat, in virtutea unor legaturi launtrice, tot mai multe domenii. Comunicatiile, cercetarea stiintifica, educatia au fost printre primele. Nici astazi nu s-a atins globalizarea…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Reconsiderari ale modelului capitalist de dezvoltare si guvernanta - Petre Prisecaru - ECONOMICA

    Reconsiderari ale modelului capitalist de dezvoltare si guvernanta

    De

    Editura

    Pret:

    36.6 LEI
  • Dezvolta liderii din jurul tau - John C. Maxwell - AMALTEA

    Dezvolta liderii din jurul tau

    De

    Editura

    Dezvoltarea calitatilor de lider la cei din jurul tau este calea spre succes in lumea competitiva de azi, pentru ca singurul bun de valoare in oricare organizatie sunt oamenii care o compun. Sistemele se invechesc….

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
  • Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider - Mark Sanborn - BUSINESS TECH

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider

    De

    Editura

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider. Cum poti exercita oriunde o influenta pozitiva Citeste aceasta carte si… • Iti vei modela intr-o maniera pozitiva cariera si viatal •…

    Pret:

    52.75
    50.11 LEI
  • Criza mijlocului de cariera - Daniela Palade Teodorescu - PAIDEIA

    Criza mijlocului de cariera

    De

    Editura

    Criza mijlocului de cariera – cum imblanzim acest „bau-bau” si il transformam intr-un mare „uau”! Cartea e o premiera editoriala pe aceasta tema si vine cu povesti inspirationale si solutii concrete pentru a transforma aceasta…

    Pret:

    71.89 LEI
  • Maestrii talentului - Bill Conaty, Ram Charan - FIN WATCH

    Maestrii talentului

    De

    Editura

    N-AI TALENT … N-AI REZULTATE In cazul in care talentul este considerat cel mai important indicator al trendului ascendent sau descendent pe care se inscrie o companie, al succesului sau al esecului (asa cum ar…

    Pret:

    49.9 LEI
Inovatie in advertising
de