CUPRINS: INTRODUCERE CAPITOLUL I. PROFILUL PSIHOPEDAGOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR I.1.Prescolarul – caracterizare psihologica generala I.2.Particularitati ale procesului de formare a conceptelor matematice in prescolaritate I.3 Notiuni generale despre joc I.3.1.
Jocul – dominanta a varstei prescolare I.3.2. Jocul in conceptia marilor psihologi si pedagogi I.3.3.Clasificarea jocurilor la varsta prescolara CAPITOLUL II.
CONCEPTELE MATEMATICE SI ROLUL JOCULUI DIDACTIC IN FORMAREA ACESTORA II.1. Formarea conceptelor matematice II.2.
Multimi.Operatii cu multimi II.3. Numere naturale II.4.Elemente de geometrie II.5.
Unitati de masura II.6.Tipuri si forme de organizare a activitatilor cu continut matematic II.7. Metodologia organizarii jocului didactic ca forma de activitate II.8.
Clasificarea jocurilor didactice matematice ilustrata cu exemple BIBLIOGRAFIE
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>