Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta.
Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite.
Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala. Cartea Legile stiintifice ale publicitatii se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate.
Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita.
Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi.
Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.
Care informatii sunt adevarate? • O destinatie estivala in Imperiul Roma •Un oras ingropat timp… Vezi produsul >>
Cadoul care se daruieste de doua ori si se foloseste generatii intregi. Cartea este pe… Vezi produsul >>
Patruzeci de povestiri istorice pline de har si invataturi se adreseaza in primul rand elevilor… Vezi produsul >>
Pachetul contine titlurile: • Paffi. Puiul de dragon la scoala(28 pagini) •Paffi. Puiul de dragon… Vezi produsul >>
Pachetul contine titlurile: • Poveste de Craciun(96 pagini) • Oliver Twist (96 pagini) • Vechiul… Vezi produsul >>
Descopera micile aventuri din aceasta carticica distractiva. Cauta si gaseste autocolantele lipsa de la fiecare… Vezi produsul >>