Lucrarea de fata se vrea o introducere in studiul limbajului cinematografic luand ca punct de reper filmele „Erei mute”, „laboratorul” in care s-au desfasurat experimentele ce au dus la formarea structurilor sintactice si semantice specifice celei de-a saptea arte. Treptat, odata cu trecerea de la “cinematograful atractiei” la “cinematograful naratiunii”, cineastii descopera diversitatea incadraturilor, posibilitatea schimbarii unghiului de filmare sau a miscarii camerei de luat vederi, iar ulterior invata sa nareze cu ajutorul montajului.
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>