Acasa/

/

Loialitate totala

Autor:
Loialitate totala - Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon - ALL
Detalii:
Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor…
Categorie
Editura
Autor

36.07

40.08
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786065875388
Recenzii
5/5

Descriere

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului.
Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice „adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis.
Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.
Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT.
Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.
De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor.
De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Loialitate totala
de

Ar putea să îți placă și…

  • Globalizarea afacerilor - Lucian Anghel, Mihaela Dinu - TRITONIC

    Globalizarea afacerilor

    De

    Editura

    Globalizarea pare la prima vedere o notiune abstracta, ceva teoretic, greu de inteles si care nu are urmari practice. Sau, daca procesul de globalizare are o oarecare implicatie economica, aceasta nu este la nivelul fiecaruia…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Ghid practic pentru antreprenori - Daniela Cretu, Felix-Silviu Daniliuc - EVRIKA

    Ghid practic pentru antreprenori

    De

    Editura

    Ghidul Practic pentru Antreprenori este prima carte despre antreprenoriat scrisa colectiv de oameni de afaceri din Romania, membri ai comunitatii Romanian Business Leaders. Ghidul este un instrument de lucru pentru antreprenorii aspiranti, o colectie de…

    Pret:

    37
    29.6 LEI
  • Minidictionar de management 6: Managementul comercial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 6: Managementul comercial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (6) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Revolutia Blockchain - Don Tapscott, Alex Tapscott - ACT SI POLITON

    Revolutia Blockchain

    De

    Editura

    R evolutia blockchain: despre felul in care tehnologia aflata la baza bitcoinului transforma banii, afacerile si lumea Revolutia blockchain: despre felul in care tehnologia aflata la baza bitcoinului transforma banii, afacerile si lumea / How…

    Pret:

    61.32 LEI
  • Holacratia - Brian J. Robertson - ACT SI POLITON

    Holacratia

    De

    Editura

    Holacratia: Noul sistem de management pentru o lume in rapida schimbare / Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World de Brian J. Robertson este o carte revolutionara despre un sistem de management…

    Pret:

    41.23 LEI
  • 1 milion photoshop - Cristian Barin - LETRAS

    1 milion photoshop

    De

    Editura

    Un Milion din Photoshop: Ai incredere, si tu poti face asta! Da, am castigat un milion de dolari din Photoshop. De fapt, suma este mai mare, dar pragul acesta mi s-a parut interesant, de aici…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Loonshots - Safi Bahcall - PUBLICA

    Loonshots

    De

    Editura

    Loonshots.Cum sa cultivam ideile ticnite care castiga razboaie, vindeca boli si transforma industrii Ce au in comun James Bond si medicamentul Lipitor? Ce putem invata dintr-un pahar cu apa despre natura umana si despre istoria…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice - Karolin Helbig, Minette Norman - PILOTBOOKS

    Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    52 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP

    Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    45.83
    43.54 LEI
  • In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    In competitie cu norocul

    De

    Editura

    In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11.64
    9.89 LEI
  • Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate - Adrian Cioroianu, Cristian Cojocaru, Georgiana Cristea, Viorel Tascau - EVRIKA

    Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate

    De

    Editura

    De ce o carte despre coaching? Pe de-o parte, daca analizam mediul de afaceri romanesc si nevoile lui de dezvoltare, observam ca modul in care diverse companii isi desfasoara activitatea poate fi imbunatatit semnificativ prin…

    Pret:

    52.75
    42.2 LEI
Loialitate totala
de