Structura testelor presupune selectarea a doua tipuri de texte, text literar (Subiectul I) si text nonliterar (Subiectul al II-lea), astfel incat sa existe o reflectare a continuturilor asimilate in clasele I-IV, dar si o continuitate in ceea ce priveste dinamica subiectelor concepute in cadrul evaluarilor nationale din viitorii ani de studiu ai copilului. Scopul este acela ca, datorita raspunsurilor formulate, elevul sa demonstreze abilitati metacognitive, precum capacitatea de intelegere a unei cerinte, a unui mesaj si, ulterior, de rezolvare si redare in scris (este vorba despre conceptul de literatie, invocat in spatiul teoriei educationale actuale, un accent deosebit fiind acordat dezvoltarii gandirii critice si creative a elevului).
Autori: Costina Creita, Mihaela Apetroae, Adina Casuneanu, Claudia Comanescu, Ioana Diaconu, Monica Iosub, Simona Manu, Serinella Zara
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>