Acasa/

/

Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

Autor:
Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu - EIKON
Detalii:
Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…
Categorie
Editura
Autor

20

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067118667
Recenzii
5/5

Descriere

Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului cultural/in artele spectacolului. Accentul cade pe importanta utilizarii unei structuri logice si verificabile, in functie de obiective clar stabilite, pe necesitatea documentarii detaliate, in scopul minimizarii riscurilor si pe obligatia transmiterii cu acuratete a mesajelor.
Sper ca aceasta carte sa-i ajute pe cei aflati la inceput de drum sa isi descopere in mod rational punctele tari si sa isi construiasca o serie de repere pe care sa se bazeze in diferite proiecte. Mi-ar placea sa stiu ca studentii mei pot recunoaste, asuma si crea valori.
Ca au invatat cum sa isi evalueze ideile si ca au capatat cunostintele necesare si curajul de a le implementa. – Irina Ionescu

Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Studii de guvernanta si guvernare - Flore Pop - SCOALA ARDELEANA

    Studii de guvernanta si guvernare

    De

    Editura

    Fiind o structura „atipica” in esichierul organizatiilor regionale si mondiale, Uniunea Europeana opereaza cu reguli noi de guvernanta, care constituie un sistem unic si relativ coerent de institutii „multilevel”, non-ierarhice, regulatorii si policentrice, reguli ce…

    Pret:

    45 LEI
  • Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea - EVRIKA

    Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

    De

    Editura

    Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate - Adrian Cioroianu, Cristian Cojocaru, Georgiana Cristea, Viorel Tascau - EVRIKA

    Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate

    De

    Editura

    De ce o carte despre coaching? Pe de-o parte, daca analizam mediul de afaceri romanesc si nevoile lui de dezvoltare, observam ca modul in care diverse companii isi desfasoara activitatea poate fi imbunatatit semnificativ prin…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Bugetarea participativa: intre emancipare si deturnare - Adi Dohotariu - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Bugetarea participativa: intre emancipare si deturnare

    De

    Editura

    Lucrarea propusa pentru publicare de catre Adi Dohotaru, Bugetarea participativa: intre emancipare si deturnare, isi propune sa aduca contributii la o tema de interes major in stiintele sociale, cea a relatiei dintre participare si democratie….

    Pret:

    57 LEI
  • Go-giver - Bob Burg, John David Mann - ACT SI POLITON

    Go-giver

    De

    Editura

    Initial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabola intitulata Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alaturi de cateva pagini de notite si scene schitate. Ideea centrala – puterea de a fi…

    Pret:

    49 LEI
  • De la vanzator la om de vanzari - Sorin Calinescu - EVRIKA

    De la vanzator la om de vanzari

    De

    Editura

    Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care altii le-ar…

    Pret:

    29
    23.2 LEI
  • Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati - Napoleon Hill - ADEVAR DIVIN

    Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati

    De

    Editura

    Tii in mana una dintre cele mai prestigioase si mai iubite carti din intreaga literatura motivationala. Este vorba de o editie completa a cartii lui Napoleon Hill, Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati, care s-a…

    Pret:

    50 LEI
  • Marea evadare. Sanatatea, bogatia si originile inegalitatii

    De

    Editura

    Lumea este un loc mai bun decat a fost vreodata in istoria ei. Oamenii sunt mai sanatosi, mai bogati si traiesc mai mult. Cu toate acestea, evadarea din saracie a creat o prapastie de inegalitati…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Pivoteaza! si schimba directia vietii tale - Sam Silverstein - BUSINESS TECH

    Pivoteaza! si schimba directia vietii tale

    De

    Editura

    Ce faci cand o usa ti se inchide? Continui sa bati la ea sau gasesti o alta pe care sa o deschizi? 3 intrebari care: • iti clarifica perspectiva • iti maximizeaza potentialul • iti…

    Pret:

    69.9 LEI
  • Cum incepi o afacere de la zero - Alexandrina Maria Pauceanu - C.H. BECK

    Cum incepi o afacere de la zero

    De

    Editura

    Lucrarea Cum incepi o afacere de la zero se doreste a fi o experienta, o cale prin care vei invata cum sa iti cresti vizibil sansele de a reusi in calatoria ta de afaceri, cum…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E - Andrei Alecu - C.H. BECK

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI