Acasa/

/

Manual de branding personal

Autor:
Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA
Detalii:
Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…
Categorie
Editura
Autor

42.18

44.4
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9789731621333
Recenzii
5/5

Descriere

Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala.
Care este brandul tau? Cum te percep colegii?
Dar sefii sau partenerii de afaceri? Cum sa iti construiesti un brand personal care sa iti puna in evidenta punctele forte si unicitatea, sa te ajute sa fii remarcat si sa transmiti in exterior ceea ce stii ca te reprezinta?
Dan Schwabel iti raspunde la toate aceste intrebari si iti arata cum sa ajungi sa fii indispensabil. Te invata cum sa te promovezi si sa te pui permanent intr-o lumina cat mai buna, astfel incat brandul personal sa reprezinte o garantie a calitatii tuturor proiectelor in care esti implicat.
Brandingul personal a devenit esential in conditiile in care totul in jurul nostru se schimba cu o viteza uluitoare, in special pe plan profesional. Tocmai de aceea, fii atat de bun incat ceilalti sa nu te poata ignora!
In aceasta carte remarcabila, Dan Schawbel iti ofera toate resursele, sfaturile si inspiratia de care ai nevoie pentru a prelua controlul asupra propriei cariere si a avea succes la locul de munca. Citeste-o daca vrei sa-ti implinesti visurile si sa te si distrezi in timp ce o faci.
-JACK CANFIELD, coautor al bestsellerului Supa de pui pentru suflet si al seriei Principiile succesului

Manual de branding personal
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA

    Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein - VELLANT

    Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    45.46 LEI
  • Noua psihologie a invingatorului - Denis Waitley - BUSINESS TECH

    Noua psihologie a invingatorului

    De

    Editura

    Noua psihologie a invingatorului. Cum sa transformi provocarile secolului in oportunitatile vietii tale prin atitudini si comportamente care iti garanteaza succesul Denis Waitley, autorul celor mai bine vandute carti Seeds of Greatness ( Semintele Generozitatii…

    Pret:

    63.33 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - SPANDUGINO

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…

    Pret:

    15 LEI
  • Cine i-a gatit cina lui Adam Smith? - Katrine Marcal - PUBLICA

    Cine i-a gatit cina lui Adam Smith?

    De

    Editura

    Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Capital si ideologie - Thomas Piketty - LITERA

    Capital si ideologie

    De

    Editura

    Toate societatile umane trebuie sa-si justifice inegalitatile: trebuie sa le gaseasca motivatiile, fara de care ansamblul edificiului politic si social ameninta sa se prabuseasca. In acest sens, ideologiile trecutului, daca le studiem indeaproape, nu sunt…

    Pret:

    199.99
    149.99 LEI
  • Modele de scalare - Jamer Hunt - PUBLICA

    Modele de scalare

    De

    Editura

    Modele de scalare.De la mic la mare, de la mare la inimaginabil si de la inimaginabil la posibil De la deciziile marunte care ne paralizeaza la „big data” care stiu totul despre noi, Modele de…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta - Marilena-Oana Nedelea, Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta

    De

    Editura

    Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta (istorie, diplomatie si cultura) Timpul pare sa fi trecut intr-o clipita de cand am ajuns pentru prima oara in Romania, acum trei ani in martie 2022. In acel an…

    Pret:

    65.55
    58.99 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman - BUSINESS TECH

    25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    23.26
    22.1 LEI
  • Pivoteaza! si schimba directia vietii tale - Sam Silverstein - BUSINESS TECH

    Pivoteaza! si schimba directia vietii tale

    De

    Editura

    Ce faci cand o usa ti se inchide? Continui sa bati la ea sau gasesti o alta pe care sa o deschizi? 3 intrebari care: • iti clarifica perspectiva • iti maximizeaza potentialul • iti…

    Pret:

    73.9 LEI
  • Analiza tranzactionala - Alain Cardon - BMI

    Analiza tranzactionala

    De

    Editura

    Analiza tranzactionala. Instrument de comunicare si evolutie De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Cele 7 perpective ale liderilor eficienti - Daniel Harkavy - AMALTEA

    Cele 7 perpective ale liderilor eficienti

    De

    Editura

    Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P. Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
Manual de branding personal
de