Acasa/

/

Marketing adaptativ si comunicare digitala

Autor:
Marketing adaptativ si comunicare digitala - Daniel Darius Onetiu - TRITONIC
Detalii:
Marketing adaptivsi comunicare digitala. De la orientare spre piata la performanta prin utilizarea de platforme digitate Transformarea digitala nu mai este optionala. Aceasta carte ofera o perspectiva apticata si documentata asupra moduluiIn care firmele pot…
Categorie
Editura
Autor

43

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2025
ISBN:
9786067498233
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Mi-a fost chiar plăcut să citesc această carte, pentru că vorbește despre ceva ce mulți dintre noi simțim aproape la fiecare pas: cum să ne adaptăm și să navigăm într-o lume digitală în continuă schimbare. Autorul, Daniel Darius Onetiu, face o treabă bună în a explica, pe limba tuturor, cât de important a devenit marketingul adaptiv și comunicarea în mediul digital. Cartea nu e doar o teorie complicată, ci mai mult o hartă pentru cei care vor să înțeleagă cum pot folosii platforme digitale pentru a fi mereu cu un pas înainte.

Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost modul în care autorul combină explicațiile cu exemple concrete și sfaturi practice. Se vede clar că a avut în minte nevoile celor care conduc afaceri și vor să se adapteze rapid. În loc să fie o lectură plictisitoare sau prea academică, cartea devine o poveste despre cum companiile pot să profite de instrumente digitale pentru a răspunde la turbulențele pieței. Se vorbește despre transformarea digitală nu ca o opțiune, ci ca o condiție de supraviețuire, prezentată într-un mod cât se poate de clar și accesibil.

Un aspect foarte interesant este focusul pe utilizarea datelor și cum acestea pot fi transformate în decizii strategice eficiente. Într-o lume în care informația curge din toate părțile, știm că nu e ușor să facem diferența între ce contează și ce nu. Cartea asta vine ca o mână întinsă, arătând cum să filtrăm, interpretăm și aplicăm aceste date în mod inteligent. Pentru cineva care vrea să înțeleagă mai bine rolul platformelor digitale și cum pot ele schimba jocul, această lectură e o adevărată revelație.

Mi-a plăcut, de asemenea, faptul că autorul nu se pierde în teorii abstracte, ci se adresează direct cititorului, oferindu-i inspirație și unelte concrete pentru acțiune. Este ca și cum te-ar învăța un prieten bun care a reușit să se adapteze cu succes și vrea să împărtășească din experiența lui. În general, e o carte utilă, motivantă și plină de insight-uri pentru cei interesați să își dezvolte afacerea în era digitală, fără să se simtă copleșiți de complexitatea tehnologiei.

Marketing adaptativ si comunicare digitala
de

Descriere

Marketing adaptivsi comunicare digitala. De la orientare spre piata la performanta prin utilizarea de platforme digitate Transformarea digitala nu mai este optionala.
Aceasta carte ofera o perspectiva apticata si documentata asupra moduluiIn care firmele pot folosi capabilitatite adaptive de marketing si platfornnele digitale pentru a-si mentine competitivitatea si a atinge performante superioare intr-un mediu in continua schimbare. Solutiile propuse ajuta managerii sa raspunda rapid la turbulentele pietei si sa transforme datele in decizii strategice eficiente.

Marketing adaptativ si comunicare digitala
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski - ACT SI POLITON

    Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

    De

    Editura

    Popularitatea fenomenala a aplicatiilor reprezinta probabil cea mai mare oportunitate de afacere din istorie. Acum, pentru prima data, George Berkowski dezvaluie secretele dezvoltarii aplicatiilor care au produs miliarde de dolari, pentru a va arata cum…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Fundamentele managementului organizatiei ed.3 - Eugen Burdus, Ion Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Fundamentele managementului organizatiei ed.3

    De

    Editura

    Fundamentele managementului organizatiei. Editia a III-a…

    Pret:

    91.98
    82.78 LEI
  • Statistica - Nicoleta Caragea, Ciprian Alexandru - PRO UNIVERSITARIA

    Statistica

    De

    Editura

    Statistica. Concepte, tehnici si instrumente softwaRe Obiectivul principal al cartii este de a fi un ghid cuprinzator, in termeni de concepte si tehnici, reprezentativ si, mai ales, practic, in ceea ce priveste utilizarea instrumentelor software…

    Pret:

    50.74
    45.67 LEI
  • Teoria sentimentelor morale - Adam Smith - PUBLICA

    Teoria sentimentelor morale

    De

    Editura

    Celebru pentru Avutia natiunilor, tratatul sau consacrat economiei de piata, Adam Smith a fost considerat mult timp un promotor de frunte al egoismului. Dar, in prima sa carte, Teoria sentimentelor morale, el a cercetat reversul…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Cum sa conduci un magazin online - Marius Trandafir - MARIUS TRANDAFIR

    Cum sa conduci un magazin online

    De

    Editura

    O carte destinata antreprenorilor din comertul online la inceput de drum sau care vor sa conduca corect pe acest drum. Ca si precendenta mea carte vei Invata ce anume te asteapta in acest domeniu darsi…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Creeaza-ti O Prezenta Personala Puternica Si Credibila - Dianna Booher - BUSINESS TECH

    Creeaza-ti O Prezenta Personala Puternica Si Credibila

    De

    Editura

    Prezenta personala este greu de definit, dar usor de recunoscut. Oamenii care au prezenta personala se poarta astfel incat toate capetele se intorc sa ii priveasca cu admiratie. Cand ei vorbesc, ceilalti asculta. Cand ei…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD - Linda Gorchels - ROSETTI

    Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    25.47 LEI
  • Investit - Charles Schwab - ACT SI POLITON

    Investit

    De

    Editura

    Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor / Invested: Changing Forever the Way Americans Invest de Charles Schwab este povestea omului de afaceri Charles Schwab si…

    Pret:

    60.27 LEI
  • Ghid contabil pentru asociatii si fundatii - Alexandra Lazar, Monica Julean - MONITORUL OFICIAL

    Ghid contabil pentru asociatii si fundatii

    De

    Editura

    Ghid contabil pentru asociatii si fundatii – Persoanele juridice fara scop patrimonial functioneaza dupa un regim juridic specific, diferit de cel aplicabil altor categorii de entitati. Prevederi legale aplicabile ONG-urilor sunt cuprinse in OG nr….

    Pret:

    35.95 LEI
  • Dictionar poliglot de marketing - Ion Druta, Lidia Vieru, Mariana Vlas - CARTIER

    Dictionar poliglot de marketing

    De

    Editura

    Adunand un material bogat, lucrarea cuprinde un inventar de circa 3 000 de concepte definite in limba romana, echivalate in limbile engleza, franceza si rusa. Dictionarul este o lucrare utila atat pentru studenti, specialisti, profesori,…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Brandingul de angajator

    De

    Editura

    Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Inscrierea creantelor in tabelul creditorilor. Consideratii teoretice si practice - Marcela Comsa - UNIVERSUL JURIDIC

    Inscrierea creantelor in tabelul creditorilor. Consideratii teoretice si practice

    De

    Editura

    Lucrarea a fost conceputa in vederea facilitarii procesului de invatare si interpretare a normelor care reglementeaza conduita participantilor la procedura insolventei, respectiv, in principal, creditorii, debitorul, administratorul/lichidatorul judiciar si judecatorul sindic, ca for decizional. Sunt…

    Pret:

    125.8
    113.22 LEI
Marketing adaptativ si comunicare digitala
de