Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in turism ). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.
Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului. Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta turismului (chiar daca capitolele ei – dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc.
– sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).
Mici experimente. Cum sa traiesti liber intr-o lume obsedata de obiective Aceasta carte nu este… Vezi produsul >>
Frank si Stain: un roman grafic Descopera versiuni noi ale povestilor preferate cu seria Povesti… Vezi produsul >>
Calatorie preistorica spre centrul Pamantului: un roman grafic Descopera versiuni noi ale povestilor preferate cu… Vezi produsul >>
Cartea jonglerului: un roman grafic Descopera versiuni noi ale povestilor preferate cu seria Povesti clasice… Vezi produsul >>
Departe de lumea dezlantuita a fost primul dintre romanele lui Thomas Hardy in care tinutul… Vezi produsul >>
Frumoasa si bestia- adaptare dupa Jeanne-Marie Leprince de Beaumont de Cristina Donovici Undeva departe, in… Vezi produsul >>