Acasa/

/

Marketing muzeal pentru non marketeri

Autor:
Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC
Detalii:
Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068571201
Recenzii
5/5

Descriere

Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl.
Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si dl. Dragos Neamu, presedinte al Retelei Nationale a Muzeelor din Romania.
La aceasta intalnire sunt asteptati manageri de muzee, persoane care sunt implicate in activitatea de marketing si relatii publice in muzee, precum si toti cei care lucreaza sau nu in muzee, dar sunt interesati ca aceste organizatii sa fie tot mai active si mai cautate de public. Datele ultimului barometru european in sfera culturii, realizat in 2013, arata ca numai 21% dintre romani au vizitat un muzeu sau o galerie in cursului anului trecut, cu 6% mai putin decat o faceau in urma cu 5 ani.
Romanii sunt in general europenii cei mai putin activi in sfera culturii. Numai 7% dintre romani sunt activi si foarte activi cultural, fata de media europeana de 18%.
Motivul principal pe care romanii l-au dat cu privire la neparticiparea in activitati culturale in general, nevizitarea muzeelor in special este lipsa de oferte atractive. Ei considera intr-o proportie mai mare decat alti europeni ca oferta muzeelor este de slaba calitate.

Marketing muzeal pentru non marketeri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire - Emilia Muller - PARALELA 45

    Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    38 LEI
  • Liber arbitru - Sam Harris - CURTEA VECHE

    Liber arbitru

    De

    Editura

    Genial si plin de duh, Sam Harris ne arata ca poate spune in 13 000 de cuvinte mai mult decat zic altii in 100 000. – Oliver Sacks Credinta in existenta liberului-arbitru se regaseste in…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Realitatea in afaceri - Guy Kawasaki - AMSTA PUBLISHING

    Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Nu sunt la birou! - Charlie Warzel, Anne Helen Petersen - PARALELA 45

    Nu sunt la birou!

    De

    Editura

    Nu sunt la birou!Sa descatusam valoarea si potentialul muncii hibride Faci munca de birou? Atunci cartea de fata te priveste, indiferent ca esti manager sau simplu angajat. Bazat pe date statistice recente, pe nenumarate informatii…

    Pret:

    39.99 LEI
  • Chestionare eficiente pentru angajati - Alec Levenson - ANTET REVOLUTION

    Chestionare eficiente pentru angajati

    De

    Editura

    Chestionarele mai scurte sunt mai usor de completat si au rate de raspuns mai mari, astfel ca datele sunt mai reprezentative si mai precise. Ele sunt intampinate cu mai putine reactii nefavorabile din partea factorilor…

    Pret:

    25
    23.75 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP

    Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    43.34
    41.17 LEI
  • Ghid de testare a cunostintelor macroeconomice de baza - Oana Simona Caraman-Hudea - PRO UNIVERSITARIA

    Ghid de testare a cunostintelor macroeconomice de baza

    De

    Editura

    Prezentul ghid reprezinta un instrument util tuturor celor ce doresc sa asimileze cunostinte macroeconomice de baza prin prima testarii progresive, precum si celor ce urmaresc sa isi testeze cunostintele deja acumulate in acest sens. Lucrarea,…

    Pret:

    24
    22.32 LEI
  • Fii coios Ed.2

    De

    Editura

    Fii coios: cum sa nu mai fii o victima si sa-ti recuperezi viata, afacerea si echilibrul (Grow a Pair: How to Stop Being a Victim and Take Back Your Life, Your Business, and Your Sanity…

    Pret:

    32 LEI
  • Economie. Concepte, formule, probleme, rezolvari

    De

    Editura

    Economia, ca disciplina de studiu in liceu si facultate, are un caracter teoretic-aplicativ si un anumit grad de dificultate in intelegerea fenomenelor si proceselor economice, a conexiunilor dintre ele si de aplicare a lor in…

    Pret:

    45 LEI
  • Un veac de sinceritate - Liviu Voinea - PUBLICA

    Un veac de sinceritate

    De

    Editura

    Un veac de sinceritate. Recuperarea memoriei pierdute a economiei romanesti 1918-2018 – Liviu Voinea, Alexandra Cojocaru, Brindusa Costache, Veaceslav Grigoras, Horatiu Lovin, Camelia Neagu, David Ortan, Andrei Tanase Lucrarea de fata, elaborata de un colectiv…

    Pret:

    39 LEI
  • Tribul mentorilor - Timothy Ferriss - ACT SI POLITON

    Tribul mentorilor

    De

    Editura

    Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume / Tribe of Mentors: Short Life Advice from the…

    Pret:

    69 LEI
  • Marketingul simplificat - Donald Miller, J. J. Peterson - ACT SI POLITON

    Marketingul simplificat

    De

    Editura

    Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller si dr. J. J. Peterson este cartea care iti ofera…

    Pret:

    49 LEI