Acasa/

/

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Autor:
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…
Categorie
Editura
Autor

66.61

74.01
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613648
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica.
In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Finante manageriale orientate pe proiecte - Elena Dobre - PRO UNIVERSITARIA

    Finante manageriale orientate pe proiecte

    De

    Editura

    Cursul Finante manageriale orientate pe proiecte , a fost introdus in ultimii ani sub aceasta denumire in planul de invatamant al programului de studii Master Administrarea si Auditul Proiectelor de Afaceri anul I la Facultatea…

    Pret:

    40.18
    36.16 LEI
  • Buget si trezorerie publica - Tatiana Mosteanu - UNIVERSITARA

    Buget si trezorerie publica

    De

    Editura

    Lucrarea Buget si trezorerie publica ajunsa la editia a 3-a se adreseaza studentilor facultatilor din domeniul economic si tuturor celor interesati de acest domeniu. Autori: Tatiana Mosteanu (Coordonator), Mariana Vuta, Emilia Mioara Campeanu, Delia Florina…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Prea bun ca sa fii ignorat - Cal Newport - ACT SI POLITON

    Prea bun ca sa fii ignorat

    De

    Editura

    Prea bun ca sa fii ignorat: De ce este competenta mai importanta decat pasiunea, cand esti in cautarea unui job extraordinar / So Good They Can’t Ignore You: Why Skills Trump Passion in the Quest…

    Pret:

    49.69 LEI
  • Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Manual de mentorat - Julie Starr - ACT SI POLITON

    Manual de mentorat

    De

    Editura

    Manual de mentorat: un ghid pas cu pas pentru a fi un mentor mai bun / The Mentoring Manual: Your Step by Step Guide to Being a Better Mentor de Julie Starr este o carte…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale - Vasile Morar, Dan Craciun - PAIDEIA

    Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale

    De

    Editura

    Aceasta carte prezinta mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura autorii au fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari…

    Pret:

    315.03 LEI
  • Management prin Armonie. Invatand de la natura - Julien Bratu - KAIZEN

    Management prin Armonie. Invatand de la natura

    De

    Editura

    Ghid pentru cunoasterea, intelegerea si practica ARMONIEI Exista vreo diferenta intre inteligenta si intelepciune?Atat timp cat la scara globala consumam accelerat resursele de apa si de energie, fara sa ne pese ce lasam generatiilor viitoare…

    Pret:

    74.01 LEI
  • Online de simplu - Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu - SOARES CONSULTING

    Online de simplu

    De

    Editura

    Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic. Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz,…

    Pret:

    81.4 LEI
  • UEM - Incotro? - Radu Golban, Mihaela Brindusa Tudose - ECONOMICA

    UEM

    De

    Editura

    Gandirea economica actuala pare sa se inscrie in formula unui oximoron modern. Desi nu reprezinta o inovatie a lumii contemporane (aceasta deoarece procedeul stilistic este regasit si in opera lui Marx si Engels care spuneau…

    Pret:

    39.72 LEI
  • Puterea intrebarilor - Andrew Sobel, Jerold Panas - AMSTA PUBLISHING

    Puterea intrebarilor

    De

    Editura

    Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti face o prima impresie extraordinara? Convingerea cel mai des intalnita este aceea ca ai succes daca…

    Pret:

    42.3
    40.18 LEI
  • Adio, zi de luni! - Dan Miller - AMSTA PUBLISHING

    Adio, zi de luni!

    De

    Editura

    Pentru toti cei carora le este groaza sa se duca la munca luni dimineata, un set de sfaturi inspirationale despre cum sa gasesti intr-o era nesigura, acea profesie care sa-ti aduca implinire. Urasti ziua de…

    Pret:

    36.67
    34.84 LEI
  • Banii. Stapaneste jocul Ed.2 - Tony Robbins - ACT SI POLITON

    Banii. Stapaneste jocul Ed.2

    De

    Editura

    Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara / Money. Master the Game de Tony Robbins este un ghid care se adreseaza tuturor celor care…

    Pret:

    93.03 LEI
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor
de