Acasa/

/

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

Autor:
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea - EVRIKA
Detalii:
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de…
Categorie
Editura
Autor

39.92

49.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786069525043
Recenzii
5/5

Descriere

Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”.
Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de „sau”. Marketing si Vanzari.
Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse -, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienti – si ajungand la Marketing 3.0 – centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas. Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri.
Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferentiatori competitivi.
Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii, precum si exemple concrete (si utile) de elevator pitch sau de „tratare de obiectii”. Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti.
Astfel, misiunea, viziunea si valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator, nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. – Adrian Cioroianu , autorul cartilor Vanzari 2.0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cei care schimba jocul - Mona Dirtu, Andreea Rosca - PUBLICA

    Cei care schimba jocul

    De

    Editura

    Cei care schimba jocul. Cum gandesc, decid si actioneaza antreprenorii romani care se bat cu multinationale Cei care schimba jocul este, dupa stiinta noastra, prima carte care vorbeste despre mecanismele si procesele de decizie ale…

    Pret:

    65 LEI
  • Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii - John C. Maxwell - AMALTEA

    Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce unii par sa avanseze in cariera, in timp ce tu esti, la prima vedere, blocat? De ce nimeni nu pare convins ca ideea ta mareata va functiona? Din ce motiv…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati - Napoleon Hill - ADEVAR DIVIN

    Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati

    De

    Editura

    Tii in mana una dintre cele mai prestigioase si mai iubite carti din intreaga literatura motivationala. Este vorba de o editie completa a cartii lui Napoleon Hill, Foloseste-ti mintea pentru a te imbogati, care s-a…

    Pret:

    50 LEI
  • Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (19) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Avutia nationala a Romaniei - Florin Georgescu, Gheorghe Gherghina, Bogdan-Octavian Cozmanca, Florian Neagu, Liliana Pintilia, Livia Dragusin - PUBLICA

    Avutia nationala a Romaniei

    De

    Editura

    Obiectivul si utilitatea acestei lucrari pornesc de la faptul ca transformarile politice fundamentale si reformele profunde din punct de vedere economico-social aplicate dupa 1989 s-au reflectat in mod direct asupra volumului, structurii si calitatii avutiei…

    Pret:

    65 LEI
  • Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatilor - Cristina Patrascu - PRO UNIVERSITARIA

    Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatilor

    De

    Editura

    Reforma serviciului public, inovarea sociala, dar si transformarea administratiei publice pentru imbunatatirea propriilor performante si relatiilor cu cetatenii constituie teme de o mare complexitate si actualitate. Inovarea sociala si reforma serviciilor publice in cadrul colectivitatii…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Principii pentru succes - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii pentru succes

    De

    Editura

    Principii pentru succes / Principles for Success rezuma ideile esentiale din bestsellerul lui Ray Dalio, Principii intr-un format distractiv si usor de citit, facandu-le astfel accesibile cititorilor de toate varstele. Cartea contine elementele cheie ale…

    Pret:

    98 LEI
  • Inspiratie pe Plus - Lorand Soares Szasz, Dacian Pascuta, Andrei Ureche - SOARES CONSULTING

    Inspiratie pe Plus

    De

    Editura

    Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la Business Days. Prin cartile si…

    Pret:

    77 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1 - Gabriel Mugurel Dragomir - PRO UNIVERSITARIA

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari…

    Pret:

    37
    33.3 LEI
  • Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki, Michele Moreno - BRANDBUILDERS GRUP

    Reguli pentru revolutionari

    De

    Editura

    Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalispentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu - EIKON

    Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…

    Pret:

    20 LEI