Acasa/

/

Marketingul motivational

Autor:
Marketingul motivational - Robert Imbriale - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…
Categorie
Editura
Autor

28.5

30
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
9789738852129
Recenzii
5/5

Descriere

Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta.
Din pacate, putini fac acest lucru. In schimb, majoritatea se incapataneaza sa raspunda la intrebarea: Cum ii putem face sa ne cumpere produsul?
Concentrandu-se mai ales pe procesul de vanzare, cand, de fapt, ar trebui mai intai sa analizeze psihologia cumparatorului. Si exact asta face Robert Imbriale in Marketingul motivational: explica pas cu pas factorii motivationali care stau la baza deciziei de a cumpara.

Marketingul motivational
de

Ar putea să îți placă și…

  • Totul despre vanzari - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    Totul despre vanzari

    De

    Editura

    Invata din intelepciunea unuia dintre cei mai mari speakeri si traineri din lume cum sa convingi clientii cat mai eficient, mai des si, nu in ultimul rand, mai etic. In lumea de azi, pare aproape…

    Pret:

    69 LEI
  • Particularitati ale contabilitatii entitatilor - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Particularitati ale contabilitatii entitatilor

    De

    Editura

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • UEM - Incotro? - Radu Golban, Mihaela Brindusa Tudose - ECONOMICA

    UEM

    De

    Editura

    Gandirea economica actuala pare sa se inscrie in formula unui oximoron modern. Desi nu reprezinta o inovatie a lumii contemporane (aceasta deoarece procedeul stilistic este regasit si in opera lui Marx si Engels care spuneau…

    Pret:

    37.57 LEI
  • Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Comportamentul clientilor

    De

    Editura

    Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…

    Pret:

    78 LEI
  • Automatizarea clientilor - John Warrillow - ACT SI POLITON

    Automatizarea clientilor

    De

    Editura

    Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu. Editia 2 Automatizarea clientilor / The Automatic Customer de John Warrillow se adreseaza antreprenorilor si celor care doresc sa se alature…

    Pret:

    42 LEI
  • Marco Hoessl. Omul din spatele CEO-ului - Horia Ghibutiu - CURTEA VECHE

    Marco Hoessl. Omul din spatele CEO-ului

    De

    Editura

    Prin venirea in Romania si prin preluarea conducerii executive a unui jucator major de pe piata comertului cu amanuntul, acest om simplifica de mai bine de un deceniu istoria retailului de top din tara noastra:…

    Pret:

    70 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta - John C. Maxwell,Jim Dornan - AMALTEA

    Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Contabilitatea institutiilor publice Ed.3 - Doina Maria Tilea - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitatea institutiilor publice Ed.3

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se adreseaza acelor studenti dornici sa descifreze fundamentele contabilitatii, sa avanseaza elemente de noutate in ceea ce priveste abordarea contabilitatii din spectrul finantarii institutiilor publice, avand ca instrument si limite totodata, bugetul…

    Pret:

    46 LEI
  • Tu conduci afacerea - Clay Mathile - ACT SI POLITON

    Tu conduci afacerea

    De

    Editura

    Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale. Cum sa inveti si sa traiesti managementul profesionist. Editia 2 Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa…

    Pret:

    42 LEI
  • Momentum. De la crize la oportunitate - Kjell A. Nordstrom, Per Schlingmann - PILOTBOOKS

    Momentum. De la crize la oportunitate

    De

    Editura

    Acesta este un moment istoric cu consecinte extreme care se afla la doi pasi de noi. Momentum este scrisa pentru cei care vor sa inteleaga cum pandemia, criza climatica si razboiul din Ucraina vor schimba…

    Pret:

    39 LEI
  • Urmatoarele tale cinci mutari - Patrick Bet-David, Greg Dinkin - ACT SI POLITON

    Urmatoarele tale cinci mutari

    De

    Editura

    Urmatoarele tale cinci mutari. Stapaneste arta strategiilor de afaceri / Your Next Five Moves: Master the Art of Business Strategy de Patrick Bet-David cu Greg Dinkin face o analogie intre sah si afaceri si te…

    Pret:

    57 LEI
  • Ghid de investitii - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Ghid de investitii

    De

    Editura

    In aceasta carte vei gasi: – principalele reguli ale tatalui bogat privind investitiile; – cum poti reduce riscul atunci cand investesti; – cele 10 tipuri de control al investitiilor, conform tatalui bogat; – cum iti…

    Pret:

    60
    57 LEI