Categorii: Uncategorized

Marketingul motivational

Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta.
Din pacate, putini fac acest lucru. In schimb, majoritatea se incapataneaza sa raspunda la intrebarea: Cum ii putem face sa ne cumpere produsul?
Concentrandu-se mai ales pe procesul de vanzare, cand, de fapt, ar trebui mai intai sa analizeze psihologia cumparatorului. Si exact asta face Robert Imbriale in Marketingul motivational: explica pas cu pas factorii motivationali care stau la baza deciziei de a cumpara.

Share

Diakrisis Vol.1: Immanence and Transcendence

Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Sfanta Treime in pictura italiana din secolele XIV-XVII

La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Ignoranta emotionala

Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Indumnezeirea persoanei

Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Gresia albastra Vol.1

Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Biologie

Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>

7 zile în urmă