Acasa/

/

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

Autor:
Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…
Categorie
Editura
Autor

98

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786062618087
Recenzii
5/5

Descriere

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania.
Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta capitalului uman pentru mediul de afaceri autohton si pentru cresterea economica a Romaniei, analizata din perspective diferite: impactul pandemiei de COVID-19 asupra mediului de afaceri, surprinzand provocarile intampinate, referitoare in principal la digitalizarea accelerata si la necesitatea „transformarii verzi”, pe fondul penuriei de angajati competenti; definirea si cuantificarea capitalului uman, prin intermediul mai multor indicatori relevanti pe plan international, relevand pozitionarea nu tocmai favorabila a Romaniei la nivel european si mondial; relatia dintre capitalul uman si cresterea economica, analizata pe baza unui model econometric de tip VECM, care evidentiaza un impact pe termen lung si totodata o cauzalitate pe termen scurt intre variabilele selectate referitoare la capitalul uman si cresterea economica si in cazul Romaniei; relatia dintre C&D&I (cercetare,dezvoltare,inovare) si capital uman si cresterea economica, incluzand prezentarea evolutiilor cheltuielilor pentru sectorul cercetare-dezvoltare (C&D) in UE si in Romania; analiza econometrica a impactului digitalizarii asupra structurii si functionarii pietei muncii la nivel de individ si microstructural si a impactului digitalizarii asupra ratei somajului si productivitatii angajatilor in plan macroeconomic, rezultatele relevand o influenta semnificativa a procesului de digitalizare asupra microstructurii pietei muncii si asupra bunastarii angajatilor si, in final, prezentarea unor provocari si evolutii posibile ale mediului de afaceri in perioada post-pandemie prin prisma unor opinii/scenarii realizate de experti ai unor firme internationale de consultanta. Cartea se adreseaza atat specialistilor din economie, studentilor din domeniile economie, comunicare, politici economice, economie si administrarea afacerilor, cat si publicului larg din economia reala.
Colectiv de autori: Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian, Dalina Maria Andrei, Daniel Gabriel Anghel, Dana Ioana Tapu, Stamule Stere, Jesica Brumar, Adela Simona Vlasceanu.

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania
de

Ar putea să îți placă și…

  • Arta vanzarii - Zig Ziglar - AMALTEA

    Arta vanzarii

    De

    Editura

    O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Comunicare si relatii publice in afaceri - Gabriel I. Nastase - PRO UNIVERSITARIA

    Comunicare si relatii publice in afaceri

    De

    Editura

    Comunicare si relatii publice in afaceri. Editia a III-a revizuita Lucrarea in cea mai mare parte prezinta activitatile specifice comunicarii si relatiilor publice de afaceri pe care le-am initiat si coordonat in calitatea de persoana…

    Pret:

    55 LEI
  • Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume - Richard Koch, Greg Lockwood - ACT SI POLITON

    Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume

    De

    Editura

    Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de Richard Koch si Greg…

    Pret:

    49 LEI
  • Shine - Edward M. Hallowell - AMALTEA

    Shine

    De

    Editura

    Companiile din zilele noastre sunt asemenea unei oale aflate sub presiune – chiar si cei mai talentati angajati se lupta sa asimileze noianul de informatii noi care ii asalteaza, pentru a face fata cerintelor si…

    Pret:

    28.9
    27.45 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store - Brad Stone - PUBLICA

    Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    55 LEI
  • Originalii - Adam Grant - PUBLICA

    Originalii

    De

    Editura

    Folosind studii si istorii surprinzatoare, din domenii variate precum afacerile, politica, sportul si divertismentul, Grant exploreaza in cartea sa, Originalii , modul in care poti recunoaste o idee buna si in care poti vorbi deschis…

    Pret:

    65 LEI
  • De la mania lalelelor la bitcoin - Torsten Dennin - METEOR PRESS

    De la mania lalelelor la bitcoin

    De

    Editura

    De la mania lalelelor la bitcoin – O istorie a averilor castigate si pierdute in pietele de marfuri Povestea este intotdeauna aceeasi; doar numele nebuniei se schimba. Profesorul de economie Torsten Dennin sintetizeaza in mod…

    Pret:

    49 LEI
  • Hei, Whipple, incearca asta - Luke Sullivan - BRANDBUILDERS GRUP

    Hei, Whipple, incearca asta

    De

    Editura

    Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei…

    Pret:

    66.47 LEI
  • Cultura organizationala - Stefan Catalin Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Cultura organizationala

    De

    Editura

    Desi cultura organizationala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizatiile sa caute modalitati…

    Pret:

    38 LEI
  • Triumful orasului - Edward Glaeser - PUBLICA

    Triumful orasului

    De

    Editura

    Triumful orasului. Cum ne fac mai bogati, mai inteligenti, mai prietenosi cu mediul, mai sanatosi si mai fericiti cele mai mari inventii ale noastre Un influent economist urban ne prezinta o perspectiva inedita, care darama…

    Pret:

    79 LEI
  • Cum sa fii un sef minunat - Gino Wickman, Rene Boer - FOR YOU

    Cum sa fii un sef minunat

    De

    Editura

    Oamenii sunt cea mai pretioasa resursa! Studiile arata in mod repetat ca majoritatea angajatilor nu se implica la locul de munca. Adesea, diferenta dintre angajatii indiferenti si o echipa pe deplin implicata necesita un singur…

    Pret:

    35 LEI
  • Inteligenta financiara - Karen Berman, Joe Knight, John Case - CURTEA VECHE

    Inteligenta financiara

    De

    Editura

    Inteligenta financiara. Ghidul managerului pentru intelegerea adevaratei semnificatii a cifrelor • Inclusa in100 Best Business Books of All Time Aceasta carte-fenomen a fost inclusa in lista 100 Best Business Books of All Time. Managerii care…

    Pret:

    77 LEI