Acasa/

/

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

Autor:
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria - TRITONIC
Detalii:
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 . Daca in…
Categorie
Editura
Autor

70.83

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067496741
Recenzii
5/5

Descriere

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 .
Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari.
Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in „versiunea” romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat.
Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului – a se vedea „analiza etnografica”. Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei , editate la Bucuresti in perioada de referinta.
O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. – Marian Petcu

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939
de

Ar putea să îți placă și…

  • Poeme - John Clare - INSTITUTUL EUROPEAN

    Poeme

    De

    Editura

    Editie critica bilingva romana-engleza Volumul reprezinta prima traducere in romaneste din opera marelui poet englez John Clare, realizata in prima editie critica bilingva romaneasca si prefatata de M. A. Stroe. Primul studiu amplu (peste o…

    Pret:

    37 LEI
  • Opere complete 4 - Freud si psihanaliza - C.G. Jung - TREI

    Opere complete 4

    De

    Editura

    Una din cele mai cunoscute relatii paideice din istoria psihologiei si psihoterapiei este cea dintre Freud si Jung. La inceput discipol preferat, ridicat de Freud la rangul de „print mostenitor”, Jung devine, incepand cu 1912,…

    Pret:

    83.52
    79.34 LEI
  • Arta conectarii umane. Legaturile noastre si semnificatia lor - Priya Parker - PAGINA DE PSIHOLOGIE

    Arta conectarii umane. Legaturile noastre si semnificatia lor

    De

    Editura

    Ai participat vreodata la o conferinta de la care abia asteptai sa pleci? Ti s-a parut ca ai pierdut timp intr-o sedinta pe Zoom care ar fi putut fi rezumata intr-un email? Ai petrecut ore…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Dezvoltare si schimbare sociala - Adrian-Nicolae Dan - TRITONIC

    Dezvoltare si schimbare sociala

    De

    Editura

    Dezvoltare si schimbare sociala.Rezolvarea problemelor sociale prin programe si proiecte comunitare Adrian-Nicolae Dan este conferentiar la Universitatea din Bucuresti unde preda cursuri de politici sociale, dezvoltare sociala si comunitara, analiza problemelor sociale, politici de locuire…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Identitatea romaneasca. Felul de a fi roman de-a lungul timpului - Ioan-Aurel Pop - IDEEA EUROPEANA

    Identitatea romaneasca. Felul de a fi roman de-a lungul timpului

    De

    Editura

    Toate popoarele sunt preocupate de identitatea lor, dar la romani aceasta chestiune a imbracat forme speciale.Romanii, locuitori pana in epoca moderna in doua principate autonome supuse Portii Otomane si ravnite de multi alti vecini, dar…

    Pret:

    49.95 LEI
  • Asistenta persoanelor varstnice in institutii rezidentiale - Cosmin Goian - POLIROM

    Asistenta persoanelor varstnice in institutii rezidentiale

    De

    Editura

    Imbatranirea demografica este un fenomen global al zilelor noastre cu un impact major asupra politicilor institutionale si care, conform statisticilor, va deveni mai pregnant pe viitor. Problematica ingrijirii rezidentiale a persoanelor varstnice se afla pe…

    Pret:

    83.52 LEI
  • Cartea postala - Anne Berest - TREI

    Cartea postala

    De

    Editura

    • Premiul Goncourt alegerea Statelor Unite 2022 • Premiul Renaudot al Liceenilor 2021 • Marele Premiu al Cititorilor Elle 2022 Pe 6 ianuarie 2003, parintii lui Anne Berest gasesc in cutia lor de scrisori o…

    Pret:

    68.71
    65.27 LEI
  • Petru Cercel - Cristian Mosneanu - LIBREX

    Petru Cercel

    De

    Editura

    Petru Cercel de Cristian Mosneanu, este al cincilea volum al colectiei de istorie a editurii Librex: Centenarul Marii Uniri .Colectia Centenarul Marii Uniri cuprinde 12 carti, cate una in fiecare luna a Centenarului. Frate mai…

    Pret:

    41.23
    32.98 LEI
  • Departe de luna suspinand - Eva Constantinescu - SEMNE

    Departe de luna suspinand

    De

    Editura

    Definit si redefinit de savanti, timpul isi apara cu aroganta, imbatabil, suprematia… Si totusi, uneori, protejati in nevazut de muza Euterpe, poetii reusesc prin cuvinte mestesugite sa-l imblanzeasca; cu abilitate, folosindu-se de magia versurilor pot…

    Pret:

    23.26 LEI
  • Virgil Nemoianu. Imblanzirea postmodernitatii - Cassian Maria Spiridon - CARTEA ROMANEASCA EDUCATIONAL

    Virgil Nemoianu. Imblanzirea postmodernitatii

    De

    Editura

    Elementele de continuitate si identitate sunt nu doar posibile in postmodernitate, dar, cum suntem atentionati cu indreptatire, „ci absolut necesare supravietuirii acestuia” si astfel de elemente se constituie intr-un adevarat arhipelag de insule de terra…

    Pret:

    36 LEI
  • Psihosociologia comunitatii - Tudor Pitulac - INSTITUTUL EUROPEAN

    Psihosociologia comunitatii

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Importanta ideii de comunitate in istoria gandirii; ◊ Comunitatea Morgana; ◊ Forme pseudo-comunitare de asociere; ◊ Mobilitatea intercomunitara; ◊ Comunitarismul sau: Comunitatea a murit! Traiasca comunitatea! Sociologia comunitatii este o lucrare singulara…

    Pret:

    56.02 LEI
  • Cu picioarele pe pamant. Studii si comunicari - Aurel Pentelescu - MILITARA

    Cu picioarele pe pamant. Studii si comunicari

    De

    Editura

    Lucrarea de fata, Cu picioarele pe pamant , contine 11 studii si comunicari, publicate de-a lungul anilor, ca autor unic sau in colaborare, de istoricul Aurel Pentelescu. Subiectele alese sunt pe cat de diverse, pe…

    Pret:

    55.5 LEI
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939
de