Acasa/

/

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

Autor:
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria - TRITONIC
Detalii:
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 . Daca in…
Categorie
Editura
Autor

53.6

67
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067496741
Recenzii
5/5

Descriere

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 .
Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari.
Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in „versiunea” romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat.
Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului – a se vedea „analiza etnografica”. Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei , editate la Bucuresti in perioada de referinta.
O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. – Marian Petcu

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939
de

Ar putea să îți placă și…

  • Spre cunoasterea de sine. 21 de schite psihosociologice - Septimiu Chelcea - PRO UNIVERSITARIA

    Spre cunoasterea de sine. 21 de schite psihosociologice

    De

    Editura

    Niciun om nu este o insula , scria poetul si clericul englez John Donne (1573-1631). Psihosociologii vorbesc despre trebuinta oamenilor de apartenenta la un grup (familie, comunitate rurala sau urbana, popor s.a.) sau de a…

    Pret:

    39 LEI
  • Generatia App - Howard Gardner, Katie Davis - SIGMA

    Generatia App

    De

    Editura

    Cartea prezinta impactul folosirii permanente a media digitale asupra formarii identitatii, a trairii intimitatii si a dezvoltarii imaginatiei (ceea ce autorii numesc ”cei trei i”) tinerei generatii de astazi (”generatia app”). Autorii ajung la concluzia…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Ioana Postelnicu in contextul romanului psihologic feminin - Iulia Maria Giurea - PRO UNIVERSITARIA

    Ioana Postelnicu in contextul romanului psihologic feminin

    De

    Editura

    Lucrarea de fata cuprinde o analiza a principalelor trasaturi ale romanului psihologic semnat de Ioana Postelnicu si isi propune sa prezinte, pe de o parte, specificitatea femininului si a feminitatii, iar pe de alta parte…

    Pret:

    45 LEI
  • Opere complete 7: Doua scrieri despre psihologia analitica - C.G. Jung - TREI

    Opere complete 7: Doua scrieri despre psihologia analitica

    De

    Editura

    Pentru cititorul interesat de psihologia analitica si de psihologie in genere prezentul volum constituie un adevarat prilej de delectare. Daca in primul volum al seriei Jung publicate de Editura Trei sunt prezentate si descrise principalele…

    Pret:

    64.99 LEI
  • Al Doilea Razboi Mondial Vol. VI - Zorin Zamfir, Jean Banciu - UNIVERSUL JURIDIC

    Al Doilea Razboi Mondial Vol. VI

    De

    Editura

    Anul 1944 a devenit anul hotarator in desfasurarea celui de al doilea razboi mondial, cand victoriile taberei aliate au devenit coplesitoare si nu au mai lasat loc de indoiala asupra modului cum se va incheia…

    Pret:

    78
    72.54 LEI
  • Dictionar de maxime comentat - Tudor Vianu - SAECULUM I.O.

    Dictionar de maxime comentat

    De

    Editura

    Mutilat de cenzura comunista, prin eliminarea maximelor din Biblie, din Sfintii Parinti si din scriitorii neagreati de regim, precum si prin introducerea abuziva a unor citate din clasicii marxismului sau prin truncherea adnotarilor autorului, Dictionarul…

    Pret:

    39.9 LEI
  • Moda, comunicare si tehnologie - Valentina Marinescu, Dan Podaru - TRITONIC

    Moda, comunicare si tehnologie

    De

    Editura

    Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse…

    Pret:

    38
    30.4 LEI
  • Despre un sat si o lume - Natalia Lazar - CETATEA DE SCAUN

    Despre un sat si o lume

    De

    Editura

    Despre un sat si o lume. Graiul si folclorul din Tara Oasului Nu mai este ce-a fost, satul nu mai este cel pe care il stim din povestile bunilor si strabunilor. Dar e firesc, oarecum….

    Pret:

    60 LEI
  • Context social, cunoastere si actiune in asistenta sociala

    De

    Editura

    Asistenta sociala se confrunta cu diverse provocari, fiind nevoita sa se adapteze diverselor culturi si modalitati de organizare socio-administrativa, ce difera uneori substantial de pe un continent pe altul, de la o cultura la alta,…

    Pret:

    45 LEI
  • Elemente de gandire critica - Dragos Bigu - PRO UNIVERSITARIA

    Elemente de gandire critica

    De

    Editura

    Elemente de gandire critica. Repere teoretice si aplicatii pentru stiintele sociale Lucrarea de fata este adresata tuturor celor care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile naturale de rationare, pentru a-si sustine mai bine punctele de vedere, a…

    Pret:

    46 LEI
  • Gestul in comunicarea didactica - Alina Margaritoiu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Gestul in comunicarea didactica

    De

    Editura

    Din Cuprins: ◊ Repere istorice in studierea gestului ◊ Limbajul gestual – un spectacol la care participam zilnic ◊ Aplicatii semiotice ◊ Valorizarea gestului in comunicarea didactica ◊ Cercetarea educationala ◊ Profiluri ale profesorilor ◊…

    Pret:

    35.64 LEI
  • Redescoperirea conversatiei. Puterea dialogului in epoca digitala - Sherry Turkle - HUMANITAS

    Redescoperirea conversatiei. Puterea dialogului in epoca digitala

    De

    Editura

    Sherry Turkle, profesoara de stiinte sociale la MIT si specialista in domeniul tehnologiei informatiei si comunicarii, ne arata ca exista cel putin o victima neasteptata a dependentei noastre de tehnologie. Folosirea excesiva a mijloacelor digitale…

    Pret:

    65 LEI